torstai 15. toukokuuta 2014

Tilannekatsausta

Ilmoittelen vain, että olen kyllä hengissä :'D

Poistin viimeisimmän tekstin, koska siinä oli väärää tietoa. (Köh, luokkaa "luokanvalvojani ei olekaan matikanopeni vaan jatkaa oikeasti vielä kemian- ja fysiikanopettajanani".)

Kasiluokka alkaa olla siis takanapäin. Vielä pari viikkoa koulua ja sitten alkaa ansaittu kesäloma. Minulla tosin on heinäkuun puolen välin tienoilla rippileiri, ja sen jälkeen pitää sitten juosta kirkossa ja nuortenilloissa... hieman ärsyttävää, mutta enköhän kestä. Mekon etsiminen on kaikista stressaavinta.

Panfussa en ole käynyt, koko paikka tuntuu nykyään ihan kuolleelta. Olen aika lailla varma, että ainakin Suomen Panfu on pian tullut tiensä päähän, sen verran epäaktiivista on ollut mm. blogin osalta, mitä nyt olen joskus sitä vilkuillut. Toivon kuitenkin, että te nuoremmat pelaajat jaksatte kuitenkin nauttia siitä vielä, ja viettää monia kivoja hetkiä Panfussa.

Tunnen kyllä itseni ihan vanhukseksi xD

Kommentteja saa edelleen jättää, mutta kannattaa muistaa, että saatan hyväksyä ne ehkä vasta puolen vuoden päästä tai en hyväksy ollenkaan. Aika mielivaltaisesti nimittäin jätän usein julkaisematta, jos jotakin mielestäni sopimatonta on sinne kirjoiteltu. Taidan olla kukkahattutädinalku o_o

Jebs, siinäpä se. Ehkä palaamme vielä joskus taas asiaan tämän blogin puolella... mutta ennen kaikkea toivoisin, että joku tulisi käymään jo kuopatun irl-blogini chatissä!

Minut voi muuten nykyisin tavoittaa myös eräästä nimeltämainitsemattomasta FS-pelistä... Linkki vie suoraan profiiliini.

7 kommenttia:

  1. Erittäin harmi, että (Suomen) Panfu on _selvästi_ tiensä päässä. :/ Silloin kun blogitikkari oli ensimmäistä kertaa jaossa... Se fiilis mikä Panfussa oli... En mä osaa ees kuvata sitä. Se oli niin mahtavaa. Kaikki oli mukavia siihen aikaan. Vaikka ilmiselväähän se oli, että Anskumuru voitti. :D

    Ysk, mä täällä muistelen vanhoja. O.o

    Mä siis tuolla Panfun blogissakin kyselin: Onko missään enää listaa Panfun bloggareista/blogeista? Harmittaa, kun oon menny omani poistaan. :/ Tosin se oli jo silloin tullu tiensä päähän. Mä loin Kipin ja jotain maskotteja kun en muuta keksiny... Huoh.

    Kukaan ei muista mua enää. :D

    VastaaPoista
  2. MiniMouse!!!!! Oon niin kamalasti toivonu, et Panfu palais takaisin ennalleen. Viikkotehtäviä ei oo ollu vuoteen jne.
    t:marlii

    VastaaPoista
  3. Panfu on kyllä muuttunut tosi paljon. Tuntuu että kaikki kaunis on vaan häipynyt ja muistot jäänyt vain muistoiksi. Olisihan se ihan siistiä kelata vähän aikaa taaksepäin ja käydä tapaamassa vanhoja kavereita (: Ehkä mä en vaan huomaa enään sitä kuinka kiva panfussa on vieläkin olla kun ikää on tullut vähän lisää. Ihan hyvä että muistot pysyvät aina vain muistoina <3

    VastaaPoista
  4. PARAS BLOGI IKINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ OOT PARAS JA NOI SUN TEKEMÄT KUVAT ON IHANIAAAAAAA! OOT PARAS :)

    VastaaPoista
  5. Aika harmillista, että Panfussa ei ole enää viikkotehtäviä. Panfussa tapahtuu tätä nykyä enää harvooin asioita. Ihan kuin Panfun tekijä, Goodbeans, olisi konkurssin partaalla. T.LPanda (josta ette ole kuulleet).

    VastaaPoista
  6. Hyvä blogi ja vinkkinä MiniMouselle, että Salaperäinen puhelu ja Big foot on tullut takaisin panfuun. Turhaa aattelet että oot vanhus, oon sua vuotta nuorempi ja käyn silti panfussa :)

    VastaaPoista
  7. Ää ihana lukee näitä näinkin monen vuoden päästä on siis 12.7.2017 kun tätä kirjoitan ja nostalgia fiilis iski ku katoin panfu kuvia ja videoita youtubesta ja tunnen itsekkin itseni hyvin vanhaksi lool. En yhtään oo varma muistatko sie miuu panfusta koska olen Johka ja mie ainakin muistan siut suht kohtalaisen hyvin ( kyllä johka täti muistaa lolol!) En tiiä käytätkö tätä enään näin 3 vuotta myöhemmin mutta toivottavasti näet tän kommentin vielä! Ja jos haluut jutella niin miut pitäs löytää joko imvusta jos siis sitä pelaa nimel lyci00 tai sitten vanhan kunnon kikin kautta pipuri jota en kyllä käytä muutakun tabletilla:'D

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.