perjantai 24. syyskuuta 2010

Hassuliinin asut kuvastossa + pari kuvaa!

Moi! Hassuliinin aust ovat siis tulleet Panfuun :D Olen itse tavannut Hassuliinin kerran Panfussa, mutta en ehtinyt jutella hänelle. Tässä nämä ihanat vauva-asut nyt sitten kumminkin tulevat:
Lovely<3 Nää on siis niin söpöt! Käyn heti ostamassa seuraavana kultispäivänä. ;)

Niin, ja sitten niitä kuvia:
Aww, se on Hän! ♥ Tapasin Hänet myös tänään Panfussa. Hän ei siis ole minun poikkikseni Panfussa, jos jotakin sellaista luulitte.
Minä ja Mimmi112. 
Pokopets-tehtävän lentokoneella. Tasokone toimii muuten tänään! Pääsin tasolle 39. Jeah, nyt minulla on se kummitusasu! Tavoitteenani oli saada se ennen Halloweeniä! :)

4 kommenttia:

  1. Minä luin ton näin:
    Tiskikone muuten toimii tänään! xD
    En tiiä miten mut jostakin vaan repäsin sanan "tskikone" xD.T.Mimmi112

    VastaaPoista
  2. Ohops! Siinä lukikin "Tsokone!" :D Hahaa, no voihan se olla vaikka tiskikone sitten x) Mutta nyt se on korjattu. *LOL* hihii! xD

    VastaaPoista
  3. mää aijon ehdä sulle tosi pitkän tarinan olipa kerran puu äti puu jka oli keski kokoinen ja isi puu joka oli jätti kokonen ja lapsi puu joka oli pikkuruisen pieni äiti puu ottettiin ja siitä tehtiin talo isä puu otettiin ja siitä tehtiin pöytä ja ppikku puuta ei otettu sillä e oli kin niin pieni siinä loppui

    VastaaPoista
  4. Moi! Tietaako kukaan, miten tehdaan graafisia hymioita? Alkaa siis ihmeltelko miksi mina en laita kommentteihin kirjaimia aa ja pilkut paalle ja oo ja pilkut paalle. Ei siis erikoismerkkeja kuten <☺> ja <♥> . ?????????
    TIETAKO KUKAAN??????????????????????????????

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.