lauantai 4. syyskuuta 2010

Kultapandaperjantailta kuvia!

Eilen oli siis kultispäivä. Olin melkein koko päivän Panfussa, mutta en oikein jaksanut ottaa kuvia. Tässä ne silti tulevat:


















Hehee :D












Vihdoinkin tapasin FionapandaFairyn, eli Melodystarin :)












Kiva leppäkerttu asu.
















Discossa oli paljon porukkaa vielä chatin sulkemisajan jälkeenkin, joten kaikki panivat lähinnä koko ajan hymiöitä. :)
















Puumajani. Tällä kertaa ostin vähän enemmän huonekaluja.



Pelikortteja.


















Tätä ylempää käytin lähinnä Discossa.































































Laskuvarjoja on pakko käyttää kultispäivänä, sillä mulla kävi oikeesti hyvä tuuri kun sain sen silloin joskus kultispäivänä.














- Ja hirviöpieru loppuun! (Totta kai!)

Moikka!

4 kommenttia:

  1. Moikka MiniMouse! Tosi kiva, et vaihoit blogipohjan! :) En oo ny kirjotellu, ku en oo kerenny, ku on alkanu koulu ja kaikki. :( Mut nyt kyl yritän lukee sun blogii useemmin. Muute, katoin sun esittelyy, ja oot siis 12... ( näin yhen kerran sun profiilista, mistä olit ottanu kuvan Panfussa ) Mut haluaisit olla syntyny vuonna 2001. Mä oon syntyny vuonna 2002. Millon tavataan Panfussa?

    VastaaPoista
  2. Ayano: Kiitti :D
    Mangolia: Mukava kuulla :-)Täytän kylläkin vasta ensi vuoden puolella kaksitoista, mutta aika kuluu kyllä sitäkin nopeammin.

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.