perjantai 23. heinäkuuta 2010

Lisää Kulta-ja tasopäivä kuvia!

Noniin, tässä on sitten vielä muutama Kultis ja tasopäivän kuva.
Bikineitä piti käydä esittelemässä myös Karibian rannalla.












Ja tavallisellakin rannalla. Amalura on tos mun vieressä. En oo vieläkään tehny sitä tehtävää :P

















Olin aanafanin bileissä. Heh! Tuolta ette kyllä löydä minua ;D Arvatkaapas kuka noista olen minä x)











Lisää bilekuvia. Kaikki on tos samas kasas.













Ja sitten vielä yksi bilekuva. Tästä te löydätte minut varmasti! (En ollut vauvapanda.)








Tässä minä esitän koiraa, joka kohta lyö päänsä lattiaan. Auts!













Tässä tämän päivän "virallinen" asuni. Pidin tosin välillä mustaa ja pinkkiä ihoa, mutta punaista eniten.













Minä vauvapandana.








Aijaijai!












Piti kokeilla näitä autoja.










 Heheh :D










Kolme iloista sairaanhoitajaa.







Kävin toisen kerran järvellä.











Ja taas lasketaan Hirviövesiliukumäestä.














 SanfranPanfussa.











Kävin toisen kerran myös maauimalassa. Ennenkuin mennään uimaan, pitää käydä suihkussa.











 Sitten vain uimaan. :)









 Ja uinnin jälkeen taas suihkuun.









Sitten mennäänkin vaihtamaan vaatteet pukukoppiin. Mennään kumminkin piiloon, ettei kukaan näe minua alasti! xD (Tosin olen aina silloin alasti kun ei ole Kultispäivä x)













Eikä aikaakaan, ja olen jo vaihtanut vaatteet.














Sitten käväistään uudestaan Big Foot tehtävän paikassa, kaivan vain ensin avaimet taskustani.














Täällä on edelleenkin kylmä o.o Laitetaanpas se talviasu päälle.














Sitten kokeillaan ratsastamista.









Vedenalaisessa koulussa.













Nyt tuli jano.












Laitetaan tämänkin postauksen loppuun hirviöpieru! xD Hyvää päivän jatkoa!

















Moikka! Oli tosi kiva päivä Kultapandana. :P

Panfuilemisiin,
MiniMouse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.