torstai 22. heinäkuuta 2010

Tervetuloa MiniMousen Panfu-blogiin!

Kyllä, nyt tein sitten sen kauan odotetun Panfu blogin. Kuten kaikki tietävätkin, tämä blogi on vasta alkuvaiheessa. Tässä on pari kuvaa:
Hahah! Löydättekö minut? (Vinkki: Minulla on oranssi iho ja olen Apupanda. xD)














Mä ja mun bestis Panfussa. (Ei siis oikeessa elämässä.)
:)








Huomenna on Kultapanda ja tasopäivä! Huomenna näytän luultavasti Panfussa tältä:













Toi on vanha kuva. Tällä hetkellä olen tasolla 27. Jos haluatte nähdä minut huomenna Panfussa, niin olen sitten luultavasti vauvapanda.
Että tällä lailla! Panfuilemisiin,
MiniMouse

1 kommentti:

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.