lauantai 4. joulukuuta 2010

Kultapandailua #3

Tänään onkin sitten jo joulukuun 4. päivä, ja Panfussa on triplakulttiksen viimeinen päivä. Panfun sukkakalenterista tuli tänään kultapandoille talvinen tausta pelikorttiin, sekä kaikille jouluvalot puumajan joulukuuseen.

Kävin tässä äsken juuri oikeassa elämässä Pizzapuffetissa syömässä, ja nyt olen ihan täynnä. Söin 6 palaa pitsaa, sekä jonkin verran salaattia, ihmettelen kovasti, että miten jaksoin syödä niin paljon pizzaa, sillä nykyisin minulla tulee maha täyteen aika nopeasti... Siellä Tropiclandiassakin muutama viikko sitten tulin täyteen jo kolmesta pizzapalasta, ja mulle tuli ihan sairaan huono olo, ehkä se johtu siitä, että ne tunki siellä siihen pizzaan jotakin, jolle saatan mahdollisesti olla allerginen. (Pizzapuffeteissahan ne yleensä laittaa niihin pizzoihoin kaikkea mahdollista ja mahdotonta... :'D) Sen syömäsin jälkeen mulla meinas tulla siellä Tropiclandiassa oksennus. (Sori kun puhun nyt näin ällöistä jutuista.)

Mutta sitten takaisin Panfuun. En ole ottanut tänään kuin yhden kuvan! Laiskuutta, sanoisinko.














Puumajani on ollut kaikki kolme päivää juuri samanlainen, en ole jaksanut sisustaa sitä joka päivä erilaiseksi.

Olen tehnyt myös uuden Panfu-videon, ja se on nyt tässä:

Anteeksi, sinne tuli joukkoon pari kuvaa myös joulukuulta, tein sen niin nopeasti ;)

Ja nyt, moiks!
- MiniMouse, se Pizza-Panda :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.