lauantai 11. joulukuuta 2010

Sorryy... ;(

Kirjoittelu jäänyt TAAS vähemmälle. Joulukiireet alkavatkin jo painaa päällä, joten niissä kuluu tällä hetkellä suurin osa ajastani. Yritän kumminkin ehtiä kirjustelemaan jotakin.

Panfussa ei ole tapahtunutkaan nyt mitään erikoista, paitsi mielipidekisan jatkoon päässeille on lähetetty sähköpostia. (Meikäläinen ei nyt tällä kertaa kuulunut heidän joukkoon :)

Olenkos muuten kertonut, että minulla on enkun Panfussa Panda? O_o En ole tainnut... No kerron sitten nyt =)
Eli olen siis enkun Panfussa ChocolateGirl11, ja tällä hetkellä minulla on siellä ilmainen, viikon kultapaketti, joten olen siis tällä viikolla enemmän siellä kuin Suomen Panfussa. Näin. :P Päivemmällä saatan laittaa kuvia tulemaan... ;)

Ja nyt, moiks!
- MiniMouse/ChocoletGirl11, se kiireinen Panda.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.