perjantai 15. huhtikuuta 2011

Comeback?!

Okei, minulla on uskomattomia uutisia! :))))) "Mitääh?!" Ihmettelette ehkä nyt, että mitä se MiniMouse täällä oikein kirjoittelee, hänhän on lopettanut bloginsa! Mutta asia on nyt kuulkaa sillä lailla, että olen palannut Panfuun! En käy Panfussa enää välttämättä joka päivä, mutta yritän ehtiä käymään ainakin kerran viikossa. (: Blogiani jatkan luultavasti taas normaalisti! :D

Olette varmaan odottaneet tätä jo joulukuusta asti! Tiedän, minulta jäi vaikka mitä väliin! Olen myös pahoillani, että "hylkäsin" teidät sillälailla. :( Olisi vain pitänyt jatkaa Panfusta, ja uskoa, että kyllä minä nyt täällä jaksan olla. Minun olisi pitänyt muuttaa mieleni silloin, mutta olin vain niin vähäjärkinen, että jätin Panfun niinvain taakseni. Anteeksi!

En tiedä vielä, alanko taas lukea ihan niitä kaikkia Panfu-blogeja, mutta yritän ainakin osaan liittyä taas lukijaksi.

- MiniMouse

P.S. Huomasin tänään Panfuun tullessani, että pelikortissani luki, että olen ollut tasan vuoden Panfussa! :)
Tasan vuosi sitten se tapahtui, liityin Panfuun. Haluan kiittää silloista nettikaveriani Alisaa, joka kutsui minut Panfuun. Ilman sinua en luultavasti olisi löytänyt tietäni Panfuun ikinä! Toivoisin, että kuulisin sinusta vielä jotakin, koska yhtäkkiä vain katosit netistä. :( Toivon, että näkisit tämän tekstini vielä joskus, kiitos! :')

4 kommenttia:

  1. Heipsulihei!
    Tännekin eksyin x) Huomasin, että en ole ainoa, joka kaipailee Alisaa. Hän oli yksi ensimmäisistä nettikavereistani, ja ihmettelin kovasti, kun hän häipyi netistä. Olen kovasti toivonut kuulevani hänestä, mutta tuloksetta. :'( Surullista!

    Ps. Miten tuollaisen rastitusjutskan saa? Voisin varmaan itsekin etsiä, mutta laiska kun olen... xD

    VastaaPoista
  2. Niin, se on tosi harmi, kun Alisa lopetti kaikki sivunsa ja poisti YouTube-profiilinsa.

    Sen rastijutsan saa kun painaa ensin omassa blogissa tuolta yläpalkista kohtaa Ulkoasu. Sitten siinä on semmoinen laatikko, jossa lukee Blogitekstit, klikkaa siitä laatikon tekstistä Muokkaa. Sitten siihen ilmestyy sellaisia juttuja esim. näytä pikamuokkaus, niin sen alapuolella on se kohta, mistä saa sen rastijutun.

    Selitin sitten hieman sekavasti, toivottavasti ymmärsit. :)

    VastaaPoista
  3. Haittaakos, jos laitan samanlaisen rastitusjutskan Panfu blogiini? Muokkaisin kyllä vähän noita lauseita, etteivät ne olisi ihan samanlaiset. Jeps, liityin tänään Panfuun ja innostuin siitä :)

    VastaaPoista
  4. Ei haittaa, jos laitat sellaisen. :) Mukavaa saada uusia tyyppejä Panfuun. Ja jos nyt saan udella, niin milläs nimellä oikein liikut Panfussa? xD

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.