maanantai 19. syyskuuta 2011

Anteeksi, en ole kirjoittanut...

Anteeksi, anteeksi ja vielä kerran anteeksi. En ole kirjoittanut blogiin tai käynyt Panfussa viikkoon! Minne tämä aika oikein kuluu? Animen töllöttelyyn ainakin minulla. Katsoin tässä juuri viime viikolla 51-jaksoisen animesarjan viikossa! (Fullmetal Alchemist) Eli vähän alle 10 jaksoa päivässä, ei hyvänen aika, miten saatoin vain jättää Panfussa käymisen ja kaiken muun! Anteeksi, olen ihan koukussa kyseiseen sarjaan, päähenkilöt on vaan niin ihania. ♥ Koska en ole ollut Panfussa nyt ollenkaan, olen ihan pihalla siitä, mitä on tapahtunut. En ole myöskään lukenut muiden blogeja viikkoon. Sori kamalasti kaikki! Tässä alkaa muutenkin tuntumaan siltä, että Panfu ei enää kiinnosta niin paljon. En ole kumminkaan loppaamassa (ainakaan vielä), yritän kaikesta huolimatta toki jatkaa. :) Oikeastaan oli ehkä hyväkin pitää pieni tauko.

Katotaan nyt... oon ihan sekaisin, en tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä! Voisi tästä mennä pian sinne Panfuun vähän katsomaan, mitä oikein on tapahtunut sillä aikaa kun olin poissa. Vielä kerran pahoittelut siitä, etten ole jaksanut raahautua Panfuun tai kirjoittamaan blogia. :( Kuten jo sanoin, Panfu ei enää tunnu enää samalta... en tiedä loppaanko vai pidänkö pienen tauon. Palataan aiheeseen parin viikon päästä, juuri nyt en osaa oikein tehdä mitään...

Tassuittain,
- MiniMouse











P.S. Panfun pelikortit näkyvät nykyisin kaikilla värillisinä. Tein pari viikkoa sitten tämän uuden tassuittain-kuvan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.