perjantai 8. lokakuuta 2010

Jotakin

Moikkelis! :D Vihdoinkin jaksoin raahata itseni tänne kirjoittamaan. Kun tulin tänään koulusta, olin serverin ainut Panda.
















Olin jollakin niistä rauhallisista servereistä, en vain muista millä niistä. xD
Tein tänään ja eilen nämä "Panda-Vocaloid"-asut. Jos ette tiedä mikä on Vocaloid, niin kirjoittaa Youtubeen hakusanaksi Vocaloid, ja sieltä löytyy semmoisia Anime-typpien tapaisia hahmoja, joiden ääni on muokattu tietokoneella. x) En muista kaikkien tyyppien nimiä, mutta tässä on mutama:
Miku, Neru (?), Rin, Len, Kaito ja vielä paljon muitakin. Tein eilen ja tänään Rinin ja Lenin asut. Tässä ne ovat:

















Siinä on Rin. Anteeksi, jätin neidiltämme säärystimet ja kengät pois, Pandojen jalat ovat niin lyhyet, niin eiväthän ne edes olisi mahtuneet...
Ja tässä on Len:

















Sori, hiukset näyttää vähän oudoilta... Teen tässä vielä joku päivä ainakin Mikun ja taidan tehdä myös UTAU- (vai mitä lie olikaan xD) tyyppejä. UTAU-tyypeistä teen ainakin Teton. :)

Ei tälle kertaa muuta,

- MiniMouse

5 kommenttia:

  1. jaaha...taidan kohta lopata blogini kun kukaan ei kommentoi ;( T.Mimmi112

    VastaaPoista
  2. SIISTEJÄ :). Toivon että löydät tämän minun kommentin ja vastaat siihen!! mun sisko on suri mikun ja muitten fani et oon kuullu tosi monta miku hatsune biisii :) ja ne on niin kivoja :)

    VastaaPoista
  3. Jenzka: Kiitti, taas kerran xD Minäkin pidän Mikusta.

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.