sunnuntai 24. lokakuuta 2010

Kuulumisia

Hi! Ohops! :/ Taas on jäänyt kirjoittelu vähän vähemmälle :S Sorry. Ensiksi kerron unestani, jonka näin viime yönä. Siinä unessa olin aluksi ihan normaalisti Panfun maauimalassa. Sitten yhtäkkiä Ella vain ilmestyi sinne maauimalan suihkuun. (Unessani Panfua oli hieman "uudistettu", ja maauimalassa oli siinä kaksi uima-allasta sekä isompi suihku.) Ella puhui siinä suihkussa jotakin joulusta. Sitten Ella sanoi, että mennään kaikki jonnekkin vuorelle. Minä tietysti klikkasin karttaa, mutta koska unessani oli uudistettu Panfua, olin ihan hukassa. Lopulta pääsin kumminkin sinne vuorelle, ja olinkin siellä ensimmäisenä :D Sitten heräsin, joten en tiedä unen loppua. Eikös ollutkin sekava uni?

No sitten niihin muihin asioihin. Huomenna mulla ja monella muullakin alkaa koulu :| Arggh! Ei tee yhtänä mieli mennä kouluun, mieluummin olisin vielä toisenkin viikon lomalla xD

Ja lisäksi tämän kuukauden bloggarit on valittu!! Tämän kuukauden bloggarit ovat: Nuppu_, Tamapanda ja Tuma2k10! Onnea nyt vain minunkin puolestani ;)

- Ja nyt, moikka!

2 kommenttia:

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.