sunnuntai 31. lokakuuta 2010

Päivää!

Hyvää päivää Pandat! Mitenkäs teillä sujuu? Itse olen tällä hetkelläkin Panfussa, ja kirjoitan samalla tätä tekstiä. Tänään on Panfun Halloween-bileiden viimeinen päivä. Huomenna minulla tulee muuten tasan 200 päivää täyteen Panfussa. Mua oikeesti harmittaa, että en innostunu heti Panfusta, vaan jätin sen vaan "tonne nurkkaan mädäntymään". (Kas kun en muutakaan vastaavaa keksinyt :D) Päätin nyt kertoa tarinani, miten päädyin Panfuun.

Kaikki alkoi jostakin huhtikuun puolestavälissä. Silloin silloinen paras nettikaverini kutsui minut Panfuun. Kun sain sen kutsun sähköpostiini, olin heti silleen "No mikäs paikka tääki nyt on? No voishan tätä käydä katsomassa." Kutsu näytti tältä: (kuvasta peitetty etunimet.)




















Rekisteröidyin sitten Panfuun. Heti kun pääsin Panfuun olin sillain: "No ei oo kummonen. En jaksa käydä." Ensimmäinen peli, jota pelasin, oli 4Boom. Menin muuten heti kun pääsin Panfuun viidakon luolaan pelaamaan sitä XD Sitten vain "unohdin" Panfun, koska se ei silloin vielä kiinnostanut minua.
Mutta kaikki muuttui jalkapallon MM-kisojen aikaan. Silloin menin huvikseni Panfuun, ja tein uuden Pandan, jonka nimessäkin oli jo kirosana englanniksi. (Kyllä, silloin olin vielä semmoinen ns. "kovis" tai miten sen nyt ottaa... :D) Kun pelasin sillä "pilaPandalla" Panfua, huomasinkin, että Panfu onkin paras paikka! Poistin sen "pilaPandan" ja yritin kirjautua sisään alkuperäisellä Pandallani. Kävin katsomassa vanhan Pandani nimimerkin Panfun lähettämistä sähköposteista. Ja sieltähän se löytyi! MiniMouse! Aloitin Panfun pelaamisen silloin kunnolla, ja olenkin käynyt siitä lähtien ihan joka päivä Panfussa! Harmi vain, että olin silloin jalkapallon MM-kisojen aikaan vielä niin hukassa, että en tiennyt, mistä se jalkkisotteluiden veikkauskirja löytyy, niin en ehtinyt veikkaamaan ;( No pääaisiahan on, että minulla on nykyään hauskaa Panfussa. :) Haluan muuten kittää kaikkia teitä uusia, ihania Pandaystäviäni, on ollut mukava tutustua teidän kanssanne, sillä silloinen paras nettikamuni yhtäkkiä vain katosi, ja nykyisin minulla ei ole yhteyksiä häneen, sillä hän ei enää lähetä minulle sähköpostia :( Olette aivan ihania kaikki blogini lukijat ja muutkin Pandat! Suuri kiitos siis myös teille! ♥

Blogini puolestaan aloitin heinäkuun lopulla 2010. Blogin pitäminen ei ollut minulle niinkään uusi juttu, sillä tein ensimmäisen blogini jo kesäkuussa 2009. ;)

Tällä kertaa ei muuta,
- MiniMouse

P.S. Huomenna vaihdan blogipohjan. Sen verran paljastan jo, että luvassa on jotakin sinistä/turkoosia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.