maanantai 1. marraskuuta 2010

Muutoksia

Hello, Pandat! Pistittekös blogiini tullessanne jotakin silmälle? Aivan, olen vaihtanut blogipohjan! :) Yläkuvakin tuli vaihdettua, se edelleninen oli aika hätäisesti tehty >.< No nyt tein uuden ja paremman, tein sen kokonaan Gimpillä, sillä Paintilla menisi samanlaiseen ikuisuus :D Panfussa ei ole tapahtunut tänään vielä mitään erikoista, joten tästä tulee taas toooooodella lyhyt postaus, sori :/ Laitan tähän vielä kuvan siitä, kun yksi päivä minulla sekosi Panfu, San Fran Panfu näytti yhtäkkiä tältä:














Olin silleen että "What?" Ja tuo tapahtui muuten sen Krucio-leffan jälkeen :o No ei tällä kertaa (taaskaan) muuta,

- MiniMouse, Panfuilemisiin!

2 kommenttia:

  1. MiniMouse, oletko lukenut Gimp jutun katak panfublogista vai mistä?Voitko kertoo sillä meikäläiselläkin on Gimp!xDT:katak (bloggari panda).

    VastaaPoista
  2. katak: Minkä Gimp-jutun? :o En nyt oikein tajunnut >_< Minulla on muuten ollut tuo Gimp-ohjelma jo varmaan melkein vuoden :D

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.