keskiviikko 24. marraskuuta 2010

Joulukalenteri Panfuun!

Moi, Pandat! Olettehan jo käyneet Lilin luona Iglussa?
Lili neuloo sukkia. (Sukista tulee joulukalenteri Panfuun!) sinun pitää käydä kerimässä lammas, jotta villaa riittää tarpeeksi. Lili antaa sinulle partakoneen ja lammasasun, jotta saat harhautettua lammasta :D Kaikki saavat pitää Lilin antamaa lammaspukua viiden päivän ajan. Se on tosi ihana. :) Kuvassa onkin useampi lammasasuinen panda.














Minä olen tuolla seinällä 8D
Olen muuten saanut tehtyä Panda-Vocaloidin Mikun ja Teton.
Tässä on Hatsune Miku - Pandana!

















- Kengät jätin taas pois. Ne eivät edes olisi mahtuneet kuvaan.
Sitten Kasane Teto - Pandana, tietty ;D

















Kääk! 04-tatuointi jäi pois, no, onhan minulla varmaan muistakin Panda-Vocaloideista jäänyt se pois. Teton porahiukset olivat aika haastavat piirtää.

Vocaloid-terkuin,
- MiniMouse

P.S. Kuuntelen nyt tätä. Aivan ihana Rinin biisi! Siinä on suomenkieliset tekstit, eli tekin ymmärätte varmasti mitä siinä lauletaan. Se ei sitten virallinen, Rinin laulama versio, eli tuo ei ole siis Rinin ääni, tässä oikea, Rin Kagaminen versio. Itse tykkään enemmän ensimmäiseksi mainitsemastani.

4 kommenttia:

  1. Moi :) Voikko tulla 25.11.2010 vaikka... tasan viideltä illalla niin pokopetsien ladolle? Pyytäisin sut kamuks ^^ Ja juteltais :)) Oot tosi kiva ja muuten... onko blogin tekeminen vaikeeta?

    VastaaPoista
  2. Okei, tulen silloin jos pääsen. Mille serverille? Minä menen ainakin Bollylandiin... Ei, ei blogin tekeminen ole ollenkaan vaikeata. Voit sano Pandanimesi, jos haluat, että löydän sinut paremmin paikalta.

    VastaaPoista
  3. SIIS NOI ON NIIN HIENOT: VARSINKIN TOI HATSUNE MIKU. Mikun kipaleet on tosi hyvii ja silleen...
    Ja MIKULLA ON SE PURJO :)
    OLEN KATSONUT NOITA SINUN VIDEOITA YUOTUDESTA JA NE OLI TOSI HIENOJA xd

    VastaaPoista
  4. Jenzka: Kiitos. ;) Mäkin tykkään Mikusta, mutta Len ja Rin ovat tällä hetkellä ne omat Vocaloid-suosikit. :)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.