tiistai 23. marraskuuta 2010

Yleistä pölinää

Ciao, Pandat! (Ciao = moi, se on italiaa.) Tänäänhän on Iglun viimeinen avajaispäivä, eli vielä tänään ehditte bilettää 8) Aamulla käväisin Panfussa, koska minulla oli tänään kympiltä kouluun. Tässä kuvassa vilistääkin useampi hämähäkki 8D (Käytän nykyisin todella paljon noita "sammakkohymiöitä")













Tänään illalla, kun tulin harrastuksista, ja olin menossa Panfuun, katsoin, että Bollyland on täynnä. No, niimpä päätin mennä Bollywoodin. Mutta kuinka ollakkaan, heti kun asetin hiiren siihen kohdalle, siinä luki, että Panfu_Kamaria on Bollywoodissa 8'o Mulle tuli heti tietysti kauhee kiire klikata sitä 8D
Menin sitten Kamarian majaan, ja siellähän Kamaria oli. Menimme kumminkin muutaman minuutin kuluttua Iglu-bileisiin.














Kaikki menivät koko ajan Kamarian päälle, ja kuten Kamaria itse majassaan sanoikin: "Nyt alkaa mennä liian vilinäksi, Pandat" XD Minä ja muutkin Pandat yritimme sitten kohteliaasti käskeä Pandoja pois Kamarian päältä. (Katso alempi kuva. (Ja lue puhekuplani.))














(Kamaria on tuossa minun lähelläni, tuon Pandakasan alla.)

Tällä kertaa ei muuta.
- MiniMouse, se tylsähkö Pandapalleroisenne

2 kommenttia:

  1. Moi!Mäkin oon yhes kuvas samomas jotain...

    Sulle on muuten kiva blogi!Kohta sul on 35 lukijaa!Aikaiset onnittelut!xD

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.