sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Marraskuun bloggarit on valittu!

Moi, Pandat! Tänäänhän valittiin kuukauden bloggarit, ja he ovat tietysti HannahMontana ja Jadetar. Onnea heille! :) Lisäksi 12 muusta ehdokkaasta äänestetään kolmas kuukauden bloggari, ja yllätysyllätys, minä olen heidän joukossaan :D Äänestys alkaa luultavasti viikon päästä, Ella ja Max eivät kertoneet sitä kunnolla, mutta sanoivat, että se on ensi viikolla. (No minä hupsu menin sitten jo äänestämään, aiai, olen ollut koko syksyn kamalan hajamielinen.) Lisäksi Manny on saanut Iglun takan valmiiksi, se on muuten tosi kiva ;) manny on myös pystyttänyt joulukuusen linnan sisäpihalle, käykää vilkaisemassa sitäkin! =)

Minä laiska en nytkään jaksa laittaa kuvia, mihinköhän minä olen taas menossa? Johonkin kuvalakkoon, vai?! XD (-No en nyt suinkaan. Tässä vielä yksi kultisperjantain Hirviöpierukuva, unohdin laittaa sen tänne perjantaina.)










- MiniMouse, se hupsu ja hajamielinen Panda. (Kivoja nämä minun uudet lopetukset :'D)

3 kommenttia:

  1. Samaa mieltä;D
    Terkuittain,
    Jadetar

    VastaaPoista
  2. asiattamottemat mitäh oikei mun pitää vaan harjotella ehkä pikkasen tota kirjottamista vaikka mä oonkin siinä ihan paras tässä tarannee ja mää haluaisin kuulla että miten saa blogiin kuvan ja muutes mää en voi kirjottaa mun blogiin yhtään mitään koska kunmää meen blogeihin niin ei sielä oo kenenkään blogia paitsi no ellan ja maxin tuun huomen aamuna kattoo et mitä oot klikkaillu ja mä oon nähnyt sua aika monesti panfussa siis mä olen sun paraskamu no ainakin ennen moido

    VastaaPoista
  3. Jadetar: :)
    Anonyymi: Okei, voin käydä blogissassi, jos löydän sen (:

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.