torstai 25. marraskuuta 2010

Otsikkoa on liian vaikea keksiä

Hei, Pandat! Tänään toimii tasokone, joten kaikki alle 50-tasoiset käyttämään sitä tänään! Minut tasokone siirsi tänään tasolle 49, sain kumminkin sen Woobyn, vaikka en olekkaan kultis :D Hui että! Enää tämä taso, ja sitten olenkin jo tasolla 50.. :o Aika onkin kulunut aika äkkiä... Vastahan olin tasolla 1 XD














Löydättekös kuvasta Woobyn? Ja sori, olin tosi laiska ton kuvan kanssa, en jaksanut laittaa sitä PNG-muotoon.
Panfu_Max näytti olevan tänään Panfussa, mutta se ryökäle oli lukinnut puumajansa >8)
















Noh, siinä meni tilaisuus nähdä Max, olen nähnyt jo Ellan ja Kamarian molemmat kaksi kertaa.

Ja nyt tulee tärkeää(kö?) asiaa.
Olen tehnyt uuden, ihan tälle blogille tarkoitetun sähköpostin. Sinne voitte lähettää palautetta ynnä muuta  kiinnostavaa. Jos haluatte siis lähettää palautetta, niin alkakaapa laittelemaan sitä tähän sähköpostiin: theminimouse2@gmail.com jos linkki ei toimi, voitte kirjoittaa sen sähköpostin vastaanottajan sähkäriosoitteelle varattuun kenttään. Ja tuohon osoitteeseen voitte ihan turvallisin mielin lähettää palautetta minulle, en kerro sähköpostiosoitteitanne kenellekkään. Kannattaa tehdä itselle vaikka ihan uusi sähköpostiosoite, niin on turvallisempi lähettää sähköpostia tuntemattomille. Kannattaa myös laittaa kohtiin, joissa kysytään nimeäsi, huijaustiedot, jos sähkäri tulee yleiseen nettikäyttöön.

Nyt taidan kumminkin lopettaa tämän piiiitkän tekstin kirjoittamisen, ja päästän teidät taas jatkamaan touhujanne.
- MiniMouse, se Panda, joka_on_huono_selittämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.