keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Sorry!

Ensiksi haluan pyytää anteeksi, sillä en ole ehtineet vähään aikaan kirjoittamaan. Ja toinen juttu on se, että meidän tietokone reistailee, ja se on kohta ehkä menossa rikki tai tässä on joitaki virhetiedostoja :/ Mun isoveli tekee tähän kumminki varmaan semmosen minkälie tiedostonpuhdistuksen, eli multa saattaa siis kadota kuvia ja musiikkia, joten jos olen unohtanut laittaa joitakin kuvia tänne blogiin, niin niitä ei tänne sitten tule. :| Onneksi mulla ei oo mitään kovin tärkeitä kuvia tai muuta tällä koneella, en kyllä pystyis laittaa näitä kuvia muistitikulle, sillä mun toinen isoveli laittaa ne sen muistitikulle, ja siihen ei kyllä mahdu mitään mun kuvia. ;D Mutta Panfussa oli jotakin, että viidakon luolassa voi pelata sitä arvoituskonepeliä, mikä oli silloin Krucio-tehtävän aikaan. Menen nyt Panfuun, ja kirjoitan luultavasti illemmalla lisää.

- MiniMouse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.