tiistai 24. tammikuuta 2012

Uima-allas ja ankka

Panfussa Tillervo keksi sellaisen idean, että kaikki majassani olleet bloggarit kirjoittavat postauksen majassani olevasta uima-altaasta. :D Katotaan kirjoittaako muut tätä, mutta minä ainakin ryhdyin tuumasta toimeen, ja tässä tämä nyt on. :)

Mikä on keltainen ja vihreä, se on märkä ja siinä lilluu keltainen otus? No puhallettava uima-allas tietysti. :D






Tuo tuli joskus viime kesänä lahjakoneesta. Se on muuten aika iso. (:

En muista vieläkään, mitä minun piti siinä edellisessä postauksessa kirjoittaa. :o No olkoot sitten, se on nyt unohtunut. :'D

Toinen pikkupostaus tänään, onko tässä mitään järkeä?
- Ei ole.

- Mini, joka ei jaksa laittaa kuvaa loppuun.

P.S. Tässä linkit muiden paikalla olleiden versioihin:
Tillervo, Minna-keiju

4 kommenttia:

  1. Moi.
    Miks te kirjotitte/kirjotatte uima-altaasta??
    Ähh..taas sitä mennään kyselen höpöjä, mut ei se varmaa haittaa.
    Ja ketä bloggareita sun majassa oli??
    Oon sit aika....öö..sanoisko..utelias!! :D :)
    No siinä se.
    Moikka!

    VastaaPoista
  2. Enpäs tiedä. :D Tille tämän idean keksi, ei kyllä mitään hajua, mistä hän tämmöisen idean sai. ^_^
    Noo... ainakin Tillervo, minna-keiju sekä minä. :) Oli varmaan muitakin, mutta ei kovin paljoa.

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.