sunnuntai 1. tammikuuta 2012

2012, vuoden ensimmäinen postaus

Hyvää(kö) uutta vuotta vaan kaikille! Okei, okei, ei anneta minun negatiivisen(ko) asenteen tarttua teihin! Kävin kumminkin toivottamassa kaikkiin lukemiini blogeihin hyvää uutta vuotta.

Niin se vuosi sitten vain vaihtui. Mitäs kaikkea tänä vuonna 100% tapahtuu... Huomenna mulla alkaa koulu! (Kyllä, uskokaa tai älkää, mulla oli näin lyhyt loma. Ärh! :( ), täytän päälle kuukauden kuluttua 13 (oonks mä jo niin vanha?), syksyllä alkaa yläaste (...), ja onkos vielä jotakin muuta? Kyllä tänä vuonna muutakin tietysti tapahtuu, mutta nuo nyt ovat ne pääasiat.

Yksi blogini kannalta merkittävä muutos on jo tapahtunut eilen illalla; Kopioitavaa-osio on vihdoin täällä! Kuinka kauan olen oikein luvannut tehdä sen? Taitaa jo yli vuosi siitä olla, että olen sanonut aikovani tehdä sen. Siellä on tällä hetkellä vain pari kuvaa, mutta lisää kyllä tulee, ja piirrän sinne myöhemmin myös itse kuvia. Aion myös piirtää tänä vuonna enemmän yläkuvia niin omaan blogiini kuin muiden tilauksiin. Pitäisi vain asentaa joku ajuriohjelma piirtopöytään, niin se toimisi Gimpillä. (Ihan kummaa, vanhassa koneessa se kyllä toimi ilman mitään ylimääräisiä ohjelmia...) Aion toki myös piirtää käsin ja skannata kuvia, mutta siinä menee enemmän aikaa kuin piirtopöydällä koneelle piirrettäessä.

Blogillani on kohta 100 lukijaa! Nyt oon kyl silleen; -Mitä?!-fiiliksis... Tätä ei osattu silloin puolitoista vuotta sitten blogia tehdessä odottaa. Kiitos jo etukäteen, että jaksatte lukea blogiani, vaikka en ole edes koskaan päässyt Kuukauden bloggariksi! :)

Mitäs asiaa mulla vielä oli... ai niin, nämä pari kuvaa! :D
Vaavi sisusti majansa sotku-teeman mukaisesti pari päivää sitten:














Ihme, ettei hukuttu tavaroiden sekaan tai maja romahtanut! :'D

Inspiroiduin siitä sitten myöhemmin, joten sisustin itsekin majaani hieman uudenvuoden kunniaksi:














Kyllä mulla aika paljon on kamaa, vaikken kultis olekkaan.

Tassuittain,
- MiniMouse











Tuo vanha kuva nyt käytössä niin kauan, kunnes saan uuden piirrettyä/tehtyä.

2 kommenttia:

  1. Mullaki alkaa huomenna koulu v.v Ja et oo mitenkää vanha, mäki täytän 13 pian... Toukokuusas oikeestaan :D

    VastaaPoista
  2. Kohtalotoveri, oli kyllä lyhyt loma. Nii, mutta musta tuntuu jotenki niin vanhalta :'D Ei kyllä haittais vaikka olisin nuorempi.

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.