keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

Kevät

Kuukausi, eikun tarkoitan siis viikkotehtävä jatkui taas tänään. Eloise sanoi viikko sitten, että lumen sulamiseen menee pari päivää. Pari päivää on kyllä melko laaja käsite, mutta miksi ihmeessä taas viikko? Minulta menee oikeasti innostus näihin ylipitkiin, toisiaan toistaviin tehtäviin Panfussa. Niistä ei jaksa kirjoittaa yhtään mitään, eikä mulla oikein ole mitään kirjoitettavaa, mutta taas onnistuin väkisin raapustamaan tänne jotakin. Sori kun säikyttelen, mutta en oikeesti tiedä, kauanko jaksan vielä blogata ja käydä Panfussa. Nyt varmaan pitäisi sanoa, että "älkää huoliko, en oo loppaamassa", mutta sanoin niin edellisellä kerralla kun loppasin. Lupasin kuitenkin, että en loppaa enää harkitsematta, joten jos innostus laskee, laitan blogin ja luultavasti myös Panfuilunkin vain tauolle.

No niin, nyt saa riittää. En oo kirjoittamassa loppauspostausta. Anteeksi oikeesti, että säikyttelen tällä tavoin. :(
En vain jaksa kirjoittaa tästä ikuisuustehtävästä tällä kertaa. Kun on suorittanut tehtävän, saa palkinnoksi kukka-asun.





Btw, tuli vain mieleen, se mainos on nyt kadonnut, mikä on hyvä juttu. :)















Tää karttakuva taitaa olla tänään tosi kliseinen, mut välii? :'D

Ai niin joo, perjantaina on kultispäivä! Nyt äkkiä keräämään viime hetken shoppailurahoja!

Ensi kerralla sitten hieman paremmalla fiiliksellä,
- Mini

6 kommenttia:

  1. Miniiiii.....!!!!
    Moi!!!!
    Juu en säikähtäny vaikka havahduin.. :)
    Juu perjantaina shoppaillaan..vai shoppaillaanko..en oikeestaa tiiä mitä teen ku mul on ihan tarpeeks vaatteita (vaik ei oo paljoo), katsotaan!!
    Nähäänköhän me perjantaina??
    Miniii..olit niin SÖPÖ tossa kukka asussa!
    Juu ne on aika pitkii tehtävii..oon samaa mieltä..Haittaakse..? EI!!
    Noin..muuta ei keksi mun pää.. :D

    Moikkaa!! Näkyilläään!!!

    -Krisu99
    Ps. Oliks tää teksti liian pitkä?? (vastaus on odotattevissa mut ei pakollinen.) xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin se kultisperjantai taas vain viuhahti ohi. Mutta ens kuussa taas uudestaan. :) Ja mehän nähtiin perjantaina, eli eilen. Voi kiitos, mä en kyllä oikein tykännyt siitä kukka-asusta, mutta pidin sitä sitten kumminkin. xD

      Poista
    2. Moi!
      En mäkään kauheesti tykänny siitä kukka asusta..mut pidin sitä ihan hetken.. :D
      Silloin ku pidin sitä mulla oli kyllä kaikki muut vaatteet päällä! :O xD
      Juu, mutta ei nytkään enempää keksinyt mun pää parkani..! :D

      -Krisu99

      Poista
  2. moi mini! mä ajattelin kun oo hyvä tekee yliksii nii voikko tehä mulle sellasen rakkausaiheisen kiitos!

    VastaaPoista
  3. Hei MiniMouse.
    Voisitko tehdä minulle tassuittainkuvaan?
    Annan vapaat kädet.Muuten se ylis jonka teit,on ihana!
    Sitä blogia en jaksa pitää,koska se on sekainen.Tässä uuden osoite:hipsiliini.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Sori,en postanutkaan :D En halunnutkaan

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.