tiistai 6. maaliskuuta 2012

Kuvavisan tulokset

Tulokset piti ilmoittaa jo eilen, mutta se sitten jäi, kun innostuin piirtämään yhden kuvan... :D Vähän päälle kaksi tuntia vierähti tosi nopeaa tätä tehdessä:

















En jaksanut skannata sitä, koska olin laittanut kuvan huoneeni oveen, enkä jaksanut irrottaa sitä siitä enää. Kuva ei liity mitenkään Panfuun, tiedän. Noiden tyyppien naamat ovat hieman punaiset, koska minulla ei ole vielä ihonväristä ProMarkeria, niin jouduin värittämään ne tavallisilla tusseilla. Myös pojan hattu on väritetty tavallisilla tusseilla. ProMarkerit ovat siis tusseja. (Aika kalliita, mutta kestävät tosi kauan ja jäljestä tulee hyvää, mutta minähän en vielä osaa käyttää noita kunnolla) Oho, tuonne jäi mun nimi... :o No jaa, toivottavasti ei haittaa, ei tuo mikään maailman harvinaisin nimi nimittäin ole. :P

Mutta nyt niihin tuloksiin. Osallistujia oli yhteensä viisi (5) kappaletta, ja voittajiksi selviytyivät:
- Jepsuli!
- Leve!
sekä Krisu99!
Onnea voittajille, ja kiitos kaikille osallistuneille. Voidaan sopia tapaamisaika voittajien kesken, tai sitten annan palkinnon (300 Pandakolikkoa, kolikot annetaan kivi-paperi-sakset pelissä.) kun törmätään Panfussa. :) Kaikilla voittajilla oli kaikki vastaukset oikein.

Oikeat vastaukset olivat:
1. Urheiluhalli
2. Disco
3. Linnan torni
4. Pelottava metsä
5. Tallit
6. Heinälato
7. Kauneussalonki
8. Kaupunki
9. Wanha Satama
10. Pokopetsien lato

Kamalaa, Suomen Panfuun on tullut mainokset! :( Tämmöinen hirvitys pisti (melkein kirjaimellisesti) silmään Panfuun mennessä:










Luulen, että tuo mainos ei ole ainakaan poikien mielestä kiva. :D En mäkään siitä tykkää, violetti ja vaaleanpunainen eivät ole niitä mun lempivärejä...

(Hihii, eiks mulla ookkin hieno teema selaimessa? :P Oon tällä hetkellä koukussa tuohon Fairy Tail animeen...)

SanFran Panfussa oli jonkinlainen mainosvideo:











Vaikka olenkin lapsellinen, en enää leiki leluilla, joten ottaa hieman päähän nuo mainokset. :/

Tänään tuli uusia kalusteita.Viime viikolla tuli uudet vaatteet. Tässä kuvat molemmista:


























Kalusteiden kuva Panfun blogista, en jaksanut käydä ottamassa omaa ruutukaappausta kuvastosta.

Yritän tehdä tilauksia niin nopeasti kuin pystyn, aion aloittaa tänään tekemään LauraGirlin yläkuvaa.

-Mini

13 kommenttia:

  1. Ihana tuo kuva :D

    Tolta ne mainokset siis näyttää o____o Itellä ei näy, outoa?

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :D Oletko sä tällä hetkellä kultapanda? Jos olet, niin ei ihmekkään, että ei näy. Ne näkyy vaan tavispandoilla -.- (Tosin ei kaikilla, mikä on epistä. :| )

    VastaaPoista
  3. Moi!
    Tosi hieno toi kuva!!
    En osaa varmaa piirtää mitää tohon verrattuna..
    Mut en voi uskoo et mun nimi oli tuolla..!
    Kuiteski...mulla ei näy noita mainoksia..
    Mistä oikein meet Panfuu kun tulee tollasii..!?
    Taas kuiteski..kamalan näkösii mainoksii....just poikien suosikkeja. xD
    Ei vaa..mut ei oo ainakaa mun suosikkeja!

    -Krisu99

    VastaaPoista
  4. Kiitos vaan. Ootko sä kultis? (Mulla on aika huono muisti tämmösissä asioissa. :D) Kultiksilla ei kuulukkaan näkyä nuo mainokset. Mutta ei ne kaikilla taviksillakaan näy, ja sitä ihmettelen tosi paljon. :o Ja menen Panfuun ihan normaalisti. :'D

    VastaaPoista
  5. Jaa..en oo kulttis!!
    Mulla näkyy vaa aina semmoset vihreet mainos jutut tossa oikeessa kuva kulmassa (tai mikä onkaan) ja alapuolella!!
    Ihan ärsyttäväääääääääää!
    Mut nii..miks sulle tuli kyynel kun sä sanoit meneväs panfuu ihan tavallisesti? :D
    Mä vaa kirjotan Panfu...oon tosi järkevä! :)
    Mut moikka!

    -Krisu99

    VastaaPoista
  6. Moi!!
    Nonni...nyt alko ne mainokset tulla mullekki!!
    Ne tulee ja menee koko ajan..!
    Ihan pöhköä!!

    -Krisu99

    VastaaPoista
  7. Hei Minimouse!

    Voisitko tehdä minulle yläkuvan.Siinä lukisi rullaa alaspäin ja kommentoisitkos?.Sitten siinä voi olla tyttöpanda ja vaikkapa wooby,tai joku muu eläin. ~Hipsiliini Ps.!Voisitko kurkkia myös minun blogiini?

    VastaaPoista
  8. Maailman salaperäisin nimi >_<

    VastaaPoista
  9. Uijui, onpa ihuna LEGO Friends xD
    Juu, ei >_<
    Mud heipparallaa!

    VastaaPoista
  10. vaikka oon kulttis mulla ei näy! ja se on just kivaa! kun noi lego friendsit ei oo mun tyyppii hehe xD muuten hieno kuva mini! en osaa piirtää mitään tohon verrattuna!

    VastaaPoista
  11. Fifa: Tajusinkos mä nyt oikein? Vihjasiks sä jotakin oman nimes suuntaan? ;) Ehehehe, kiva jos löyty kaima! :D Ja paljastin idioottimaisen puoleni jos olen väärässä.

    VastaaPoista
  12. En mää omaani vihjannu >.<!
    Mun onhan se tylsää kun on lyhyt nimi (koska se on vain 3 kirjaiminen.)
    No nyt vihjasin omaani! ''Oh no, mihin tämä maailma on menossa!?'' (vastaus: maailmanloppuun)
    On tämä teksti ihan sekoboltsi!
    Kuten aina!
    Uijui, TV:stä tulee jotakin joka liittyy!?
    tylsään!
    Tämän hullun tekstin tekijä on:Fifa!(onks hullu teksti ydyssana no välii en jaksa ruveta miettii!)
    Pisteetki puuttuu!
    Oh no!
    Olen seko!!
    (Olenko?)o.O
    Siinä kysymyksiä ja vastauksia

    VastaaPoista
  13. muute mini, mun serkun nimi
    on just sama kun sun nimi!
    hassua! hehe...


    rockstar4

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.