tiistai 20. joulukuuta 2011

Lunta, lunta, lunta!














Huomenta! Minulla alkaa vasta yhdeksältä koulu, joten kirjoittelen nyt näin jo aamutuimaan. :)
Kun astuin Panfuun, koin iloisen yllätyksen: Panfussa oli satanut lunta! Tässä pari kuvaa lumen täyttämästä Panfusta:
















Sain tänään muuten ne sukset, jotka saa Panfusta, jos on käynyt avaamassa vähintään 20 joulukalenterin luukkua. :)

En osaa muuten olla enää ilman tuota kapteeninlakkia Panfussa- olen liian tottunut siihen. Tuntuu oudolta, jos se ei ole päässä :D

Meillä on koulussa tänään pikkujoulut. Leivotaan pipareita ja joulutorttuja ja tehdään muuta kivaa. :) Onkos teillä ollut jo pikkujoulut koulussa? Huomenna mulla onkin sitten jo viimeinen koulupäivä, minun loma on tosin aika lyhyt, alle kaksi viikkoa. ;( No, toivottavasti teillä on pidempi.

Toivottavasti saadaan kunnolla lunta myös tänne Suomeen ennen joulua, toivotaan parasta,
- MiniMouse

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.