lauantai 3. joulukuuta 2011

Paluu vai kenties jotain muuta?!

Viikko sitten kerroin teille hieman kuulumisiani täällä blogissa. Alkuviikosta, tällä viikolla siis, päätin käydä Panfussa. Pieni innostuksen kipinä syttyi taas. Mitäköhän se mahtaa merkitä? :D

Yritän tehdä nyt eräänlaista "pehmeää paluuta", eli pikkuhiljaa alan tulla takaisin Panfuun. Käyn ainakin hakemassa joka päivä joulukalenterin tavaran Panfussa. Blogista en tiedä vielä mitään, katsotaan jaksanko jatkaa samaan malliin kuin ennen. En aio enää tehdä loppauksia harkitsematta, vaan jos innostus laskee, laitan blogin ja Panfun ainoastaan tauolle. Nyt kun on tullut sama virhe tehtyä kaksi kertaa, se ainakin pysyy mielessä. ^^ (Loppasin ensimmäisen kerran vuosi sitten, joulukuussa 2010, mutta tulin takaisin tämän vuoden huhtikuussa. Toisen loppaukseni tein tämän vuoden lokakuussa, mutta tulin jo nyt takaisin :'D)

Blogin ulkoasu pitäisi vaihtaa, nythän on jo joulukuu. Harmi vain, että lunta ei ole vielä satanut täällä missä minä asun, onko muualla Suomessakaan? Toivottavasti saataisiin ainakin jouluksi lunta, muistan kun joskus viisi vuotta sitten ei tullut lunta ollenkaan jouluksi. Toivottavasti tänä vuonna ei käy samoin. Toisaalta, viime- ja edellisvuonna lunta taisi sitten tulla tämänkin vuoden edestä. ^^ Minun mielestäni silloin tuli lunta vähän liikaakin, muistan kun yritin viime talvena hiihtää melkein metrin mittaisessa lumihangessa. :'D (Eihän siitä mitään tietenkään tullut.)

On tullut taas katseltua ja luettua vähän Bleachiä, kuten edellisessä postauksessakin kerroin teille. Koneeltani löytyy n. miljoona rututukaappausta Hitsugaya Toushriousta. (Olen fanityttö :'3)

Näissä tunnelmissa-
- MiniMouse

6 kommenttia:

  1. Heetkinen....
    Tulipas vain mieleen, oletko se minimouse, joka tykkäsi joskus niistä littlest pet shop-eläimistä? xD Joku sen niminen kirjoitti kai LPS-blogia tai jotain sinnepäin ;D Haha, itse olin suuri littlest pet shop-fani pari vuotta sitten :DDD Suuria totuuksia paljastuu...nyt hävettää O.o
    Vanilla =D

    VastaaPoista
  2. Ois tosiaan ihanaa jos palaisit! :D

    VastaaPoista
  3. Balettipanda: Vaikuttaa sitlä, että paluu tulee! :)

    vanilla13: Voi, kyllä se olin mä :'D Mulla on oikeastaan vielä ainakin yksi LPS-sivu tallessa: http://lpsworld.vuodatus.net En ole päivittänyt sitä vuoteen, ja olen uudemman LPS-blogini jo poistanut, mutta tuolla voi vielä käydä. :D Littlest PetShop eläimet ei enää muakaan kiinnosta, vähän päälle 230 ehti niitä mulle kertyä, täytyy miettiä, mitä teen niille.

    Tillervo: Ja se ihanuus alkaa olemaan mitä todennäköisimmin totta ;)

    VastaaPoista
  4. voisitko tulla panfuun 24 tai 5 päivä panfun diskoon kiltti MiniMouse kun kerran palasit panfuun. jookkoo

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.