tiistai 24. elokuuta 2010

Candy13 = Kultapanda!!!

Moi! Pääsin Candyllä tasolle 5, ja ostin muutaman vaatteen :) En viitsi nyt kumminkaan käyttää heti kultistasoa loppuun, joten tulen seuraavan kerran Panfuun Candyllä luultavasti joku viikonloppu. Harmi kun kultistaso kestää niin vähän aikaa :(














Tässä kuvassa olin vielä tavallisen kokoinen Panda.










Tässä olin jo muuttanut itseni pieneksi!
















Menin uimaan.













Moikka! Mutta muistakaa vielä, että:
Candy13 on minun vara-Pandani, en ole poistamassa vanhaa!

3 kommenttia:

  1. Eiks ookkin harmi, aplodit tuli vasta kun se oli jo puolessa välissä:( En kerinnyt kissaa sanoa kun jo pääsin kuutostasolle. Harmittaa! Se oli Pinkkipantsulla mutta nyt oon pedskulla liikenteessä.

    VastaaPoista
  2. Juu, se on ärsyttävää kun oikesti saa käyttöönsä kultapandan ominaisuudet vain puoleksi sillä tasolla, sillä se taso kestää vain puolet normaalista tasosta. :(

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.