torstai 26. elokuuta 2010

Red Bolly jekkuilee

Moi! Annan tästä lähtien myös Bollyjeni ja Pokojeni kirjoittaa tänne, sillä myös puumajassanikin on tietokone. Bollyillani ei ole nimiä, ja kutsun Kipinäistäni Kipsuksi ja Bugsyä ihan Bugsyksi. :) Moikka! Elikkä meikä kirjottaa punasella xD Eli oon siis Red Bolly, ja kiitti MiniMouse, ku annat munki kirjottaa tänne! Hehe, heh, no mitäs tuosta ;)  Mutta nyt annan sinulle luvan kirjoittaa tänne ihan mitä vain! (Kunhan se on asiallista!) Ai oikeestikko? Kiittikiittikiitti! Heh! No mitäs tuosta :D No jos mä kerran saan kirjottaakki tänne ihan mitä vaan, niin saanko laittaa tänne myös kuvia :P Tottakai saat :)Kiitos! Sä oot maailman paras omistaja ikinä! Mut nyt siihen kuvaan x''D Tässä se on:

Funny Pictures





















x')
Siis hä? Otitko sä musta kuvan, kun olin tänään kaupungilla alasti, ja... ja... panit sen kaupungille kaikkien nähtäväksi?...
Ruahhhahahaa! x'''''D Mä kuolen nauruun! Mrr... SINÄ SENKIN! KYLLÄ MINÄ SINULLE VIELÄ NÄYTÄN!

Ööh, taidankin poistua nyt tietokoneelta ja.... ja... LÄHTEÄ KARKUUUUUN!

5 kommenttia:

  1. Red Bollylla oli vähän hauskaa x''D

    VastaaPoista
  2. mistä tiesit ton paikan osotteen mä löysin ton kun oli liknkki siihen

    VastaaPoista
  3. Öö no nois kaikis kuvishan lukee aina picjoke.com ? :D Alunperin eka näitten kuvien löytäjä tais olla Perro?? No mut samantapasii voi tehä myös osotteessa photofunia :)

    VastaaPoista
  4. Voi MiniMouse! Mä pyörryn kohta nauruun joten taidan lähteä...

    VastaaPoista
  5. Joo, niissä kuvissa lukee sen paikan osoite :D
    pedsku: Hihii x')

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.