sunnuntai 15. elokuuta 2010

Huomenna kouluun

Blääh, huomenna meikäläisellä alkaa koulu, joten postauksia tulee luultavasti enintään yksi/ päivä, jos edes sitäkään. Pääsen tänne silti edelleenkin vastailemaan kommentteihin joka päivä, sillä minulla on niin vähän harrastuksia. Mua jännitää koulun alku, koska meidän koulussa on ollut hometta, ja meidän on pitänyt olla yhdessä toisessa koulussa nyt viimeiset pari vuotta. Kesällä meidän oikean koulun pihalle on tuotu semmonen "viipalekoulu" minne mahtuu viis luokkaa, niin sinne menee kaikki pienimmät, ja nyt meidän luokka pääsee meidän koulun remontoiduihin tiloihin, sillä osa siitä koulusta on jo remontoitu :) Niin mua jänskättää, että minne pitää mennä kun aamulla tulee kouluun, mutta kyllä tästä nyt selvitään, olenhan minä jo sen verran vanha, että ei tarvitse enää tässä koulussa olla kuin kaksi vuotta, ja sitten mennäänkin jo yläasteelle. ;D Tein muuten myös uuden yläkuvan, tällä kertaa se on tehty GIMPillä.

3 kommenttia:

  1. Sulonen yläkuva toi uus :---)

    VastaaPoista
  2. Pinkkipantsu eli entinen pedsku15 elokuuta, 2010 18:08

    Juu niin onkin! Menetkö siis neloselle vai viitoselle?? Mä menin neloselle mutta en tajunnut että tarkoitatko että tämän vuoden lisäksi kaksi vuotta vai myös tämä vuosi laskuihin?

    VastaaPoista
  3. anskumuru: Kiitti :D
    Pinkkipantsu: Menin vitoselle.

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.