keskiviikko 18. elokuuta 2010

Panfuilua limaisissa merkeissä

Moi! Tasokone nosti minut tänään tasolle 33, ja sen tason nimi on "Master of slime" eli suomeksi Liman mestari, no, tottakai minä aloitin sitten limasodan kaupungissa. Onneksi se oli kovin pieni, ja se alkoi sillä tavalla, että heitin limapallon yhden itkevän pandan päälle, ja sitten kaikki heitti mua limapalloilla ja jäädytti mut. Okei, myönnetään, että suutuin vähän ja menin omaan puumajaani. xD Kaikki oli vain pientä hauskanpitoa. :) Oletteko muuten jo huomanneet, että tuonne Tehtävä-apuihin on ilmestynyt Taikamainen jäätimantti? No ei tällä kertaa muuta, hyviä koulupäiviä kaikille, sillä ne ovat varmaan kaikilla jo alkaneet!

-MiniMouse, se teidän pieni (tai oikeastaan kyllä iso) outo ja jekkuileva pandanne.

4 kommenttia:

  1. MiniMouse, en ole täällä pahemmin käynyt joten nyt kommentoin kunnolla:D
    1. Voisitko kertoa mitä tarkoittaa se capsi? Olen vähän ymmyrkäisenä...
    2. Kummalle luokalle siis menit, viitoselle vai neloselle? Mä menin neloselle. Täähän ei paljoo haittaa vaikka tän kertookin koska kun on kulttis, kaikkihan näkee sen!
    3. Kirjotan vaan että huomenna on KULTTIS!

    VastaaPoista
  2. Toivottavasti ei haittaa että vastaan MiniMousen puolesta, mut capsi = caps lock, eli semmonen näppäin näppikses millä saa vaihdettua isoiks kirjaimiks ja takaisin :)

    VastaaPoista
  3. Okei, kiitti!

    VastaaPoista
  4. Pinkkipantsu:
    1) Kuten anskumuru jo kerotikin, niin sen on semmoinen nappula näppäimistössä, mistä saa isot kirjaimet :D
    2) Vitoselle
    3) Silloin kun kirjoitit tuon, en vielä tiennyt että oli kulttis, sillä olin sairas enkä jaksanut oikein olla koneella ;)

    anskumuru: Juu. :)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.