perjantai 6. elokuuta 2010

Kuvia, kuvia ja vielä kerran kuvia! :D

No tässä ovat sitten nämä kultispäivän kuvat :) Olin muuten tänään koko päivän vauvapanda, eli tänään olis siis sellainen "vauvapäivä" xD. Mutta nyt ne kuvat, olkaa hyvät!
Järvellä uimassa :)












Mulla kävi tänään hyvä tuuri, sillä pääsin tasolle 31 ja pystyin hypätä laskuvarjolla tulivuorelta!














Kaupungissa oli paljon porukkaa! Huomaattekohan edes sitä, että minä vilkutan teille?
















Aika paljon mustia vaateita! Löydättekö minua?















Panfussa oli vähän ennen kello kahtatoista päivällä tämän verran porukkaa:





Ja tuohon vielä minä, eli 926, ei kumminkaan tullut sentään ennätystä.
Tässä vähän asuja, joita pidin tänään.















































Keksin kivan idean! Ensiksi laitan päälle nämä vaattet, taidatte jo arvata, kuka on kyseessä?















Hihii! Aivan oikein, Avril Lavigne.
Sitten hommasin puumajaani mikrofoonin.















Hahaa! Ja sitten kuunnellaan youtubesta tätä:
Vedenalaisessa koulussa oli kivaa heitellä limapalloja opettajien, rehtorin ja vararehtorin päälle xD Silloin ei ainakaan joudu jälki-istuntoon, jos ei ole kenenkään luokalla. Minä itse en ole kenenkään luokalla. x) - enhän minä muuten mitään tälläistä olisi tehnyt.














Lahjatavarakaupassa oli jo kello kahdeksan jälkeen aamulla ruuhkaa o_o Tässä kuvassa olin vielä tavallinen panda, heti tämän kuvan ottamisen jälkeen kävin pienentämässä itseni.














Puumajani näytti aamulla tältä:














Tänään oli oikea onnenpäivä, sillä oon yrittäny saada tuota puumajan taustaa jo monta päivää!
Päivemmällä puumajani näytti tältä:














Ja illemmalla tältä:














Tästä tuli kaunis kuva. Hassua, kun olen omaa Bugsy:ani pienempi :)






Moikka! Ja jatketaan vielä tätä samaa rataa näiden hirviöpierujen laittamisesta loppuun xD









Heh! Moikka!

Panfuilemisiin,
MiniMouse

5 kommenttia:

  1. Voitasko tehdä tarina huomenna klo 12:00 serveri ois Pandamonium ja jätskibaari

    VastaaPoista
  2. hieno blogi, ja hienoja kuvija! terkuin:kirsikankukka

    VastaaPoista
  3. Kiitos MiniMouse! Hehee hoksasi aika pian että olet englanniksi Minni Hiiri!

    VastaaPoista
  4. kirsikankukka: Kiitti :)
    pedsku: Kyllä se hiirtä tarkottaa mutta ei ihan Minni Hiirtä :) Se tarkottaa vaan ihan mini hiirtä, eli tosi tosi tosi pientä hiirtä xD Minni Hiiri on englanniksi Minnie Mouse, eli siinä on vain kaksi ylimääräistä kirjainta :) Mutta en mäkään ennen tienny mikä on englanniks Minni Hiiri.

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.