perjantai 20. elokuuta 2010

Kultispäivän kuvia!

Olen siis nyt kipeänä, mutta omasta mielestäni se on on hyvä juttu, sillä tänään on kultispäivä! :)
















Toivottasti Krucio haistaa pieruni kunnolla, vaikka tuo nyt ei mennyt ihan Krucion nenän eteen :D














Koska en päässyt tänään oikeaan kouluun, niin oli kiva mennä Panfun kouluun! Kuva on otettu todella aikaisin aamulla, silloin Panfussa oli vain muutama panda. Tänään on ollut ihanan rauhallista Panfussa, sillä suurin osa on oikeassa elämässä nyt koulussa. (Tämä kohta tekstistä kirjoitettu klo 11:15)
















Aamulla minulla oli nämä vaatteet.
Tein uuden ennätyksen Funniest Jumper-pelissä :o














:) En oo ikinä päässy ekaks, mutta nyt pääsin ;)














 Discossa oli kivaa :)



























Ja tässä lennetään :D





















































 Sieltä löytyy pari kappaletta hiiriä, ja Bollykin hyppii tuolla mukavasti xD




































 Täällähän on paljon tavaraa, ainakin jos vertaa omaan majaani. x)









































Jännää olla oman Kipsunsa (Kipinäisensä) kanssa saman kokoinen. :)






Yks tyyppi sano mua tänään Panfussa söpöks o.o' Kato, me ollaan samalla tasolla ja lähes samalla kohalla sillä tasolla! Harmi, että tämä "hurmaava" tyyppi katosi eilen jotenkin salaperäisesti. ♥


























Kreisiä menoa, juu.














Tuolta ette löydä mua ikinä >:D














Tyhjä maja ja me ratsastetaan seinillä.





































Katoavaista porukkaa...

































Oli muuten ärsyttävää, kun kaikki kyseli multa siitä mun laskuvarjosta kun hyppäsin sieltä tulivuorelta ja laskeuduin linnan pihalle.Yritin selitää muille jotakin siitä, mutta sitten en enää jaksanut ja menin pois.











Eipäs unohdeta sitä pierua, tosin tällä kertaa en laita sitä loppuun.





































































- Nyt voitaisiin mennä nukkumaan.




























Moikka! Oli kivaa olla tänään kultapanda! ;)

4 kommenttia:

  1. JEEE!!! Olen kuvassa tuo PingPing! Tai siis "PinPong" heheh.

    VastaaPoista
  2. Kiva kun toissapäivänä ( perjantaina ) oli kultapanda päivä. Mutta tosi kivaa: Nyt oikeassa elämässä olen flunssassa!

    VastaaPoista
  3. Mangolia: Oho, on se kyllä kumma, kun mulla on kaikki muiden kanssa yhtäaikaa, esim. mäkin oon nyt flunssassa! Ja perjantaina mä olin sairas, ja esim. Nuppu_ oli myös...

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.