perjantai 27. elokuuta 2010

Red Bolly pitää hauskaa!

Moikka! Meikäläinen sai taas luvan kirjottaa tänne, sillä MiniMouse antoi luvan. Oho, pitää päästää pokot kirjottaan koneelle, mutta kohta on taas mun vuoro xD. Noni, vihdoinki meki päästiin kirjottaan. Oon siis Kipsu, eli Kipinäinen. Haluutte varmasti nähdä myös Bugsyn kirjotusta? Ole hyvä, Bugsy! :) Kiitos! =) Sori jos teksti ei näy kunnolla.  MAALATKAA SE! Hei, miks sä kirjotat isolla? Öö, en mä tiedä =D No ihan sama. MiniMouse ei ole juuri nyt kotona, joten voidaan kirjottaa tänne ihan mitä vain >:D Miks sä kuulostat ihan Red Bollylta? ... Okei, okei. Ei tarvi suuttua. Blue Bolly ja Tiger Bollykin haluu kirjottaa ;) Moi!Oon Blue Bolly. Älkää sit sekottako mun väriä Kipsun kanssa, okei? Mut nyt Tiger bolly haluaa kirjottaa ^_^ Mä oon Tiger Bolly ja mä kirjotan tällä värillä. Mut Red Bolly haluaa nyt tulla koneelle -.- Kiitti ku päästit mut takasi! Laitan tähän saman kuvan minkä lähetin juuri sanomalehteen, lehti on jo painettu x'''D



















MiniMousella taitaa olla jokin salakokous ystäviensä kanssa. Ehkä tuo hattu kertoo jotakin! MiniMouse aikoo ruveta merirosvoksi! o_o

Juuri sillä hetkellä MiniMouse saapuu kotiin.

Mitä? Red Bolly, panitko sä tän kuvan lehteen?

Kyllä panin.

Nyt kyllä...

Hei, älä viitti olla ilkee Red Bollylle, tiedät että se on nuorin...

No ehkä tämän kerran sitten.

:)

7 kommenttia:

  1. Mä repesin uudelleen nauruun. Toi sun Red Bolly on aika ilkee xD

    VastaaPoista
  2. Mimmi11: Hahaa, niin olisin varmaan itsekkin revennyt, mutta ei nyt sitten onnistut *tekonaurua*
    pedsku: Hihii, niinhän se on :'D

    VastaaPoista
  3. HAHHAHHAHAAHAHA!!!!!!!No arvetkaas kuinka ilkee mun red bolly oli yhest?
    Kun laitoin mikroon ison kulhollisen Bambu soppaani joka on red bollyni herkkua.Laitoin Bambu soppani pöydälle ja hain lusikan ja kokis tölkin.Sit jätin ruuan jäähtymään ja menin lenkittämään kipinäistäni.Kun tulin takaisin KULHO OLI TYHJÄ JA RED BOLLYNI OLI KARANNUT KYLPPÄRIIN JA VIEL OVI LUKOS!No red bollyni ei ollut muistanutkaan että kylppärin oven voi avata ulko puoleltakin!Avasin oven ja huusin:Nyt en anna sinulle ruokaa kolmeen päivään!!!!!Se oli niin iso kulho!!!!
    Yöll sitten red bolyni karkasi.=(((
    Red bollyni on ikävä....

    VastaaPoista
  4. Voih, harmi varmaan kun se karkasi :( :DD

    VastaaPoista
  5. Jepsullei,mutta toivottavasti sun ei karkaa!Onhan ne ilkeätkin bollyt rakkaita meille.♥

    VastaaPoista
  6. Joo, toivottavasti se nyt ei karkaa, vaikka onkin niin ilkeä x')

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.