torstai 5. elokuuta 2010

Lima sotaa ja hevosten härnäystä

Moi! Eilen ja toissapäivänä Panfun kaupungissa oli kauhee limasota :o Toissapäivänä oli silti paljon pahempi, sillä yks ja sama panda visko yhestä piilosta koko ajan limapalloja toisten päälle ;o Mulla meni sillon kyllä hermot! Mutta tänään mä ja pari muuta pandaa heiteltiin tallilla hevosten päälle vesi-ilmapalloja, ja siitäkös soppa syntyi. Tallillekkin tuli limasota, ja kaikki jäädytti niitä, jotka härnäs hevosia. Itse aloitin siellä myös vesisodan, ja aloin pommittamaan vesi-ilmapalloja niiden päälle, jotka uhkas kertoa valjojille meidän hauskanpidosta. No, sitten kun entinen bestikseni Panfussa asteli sisään, lopetin hevosten härnäämisen. Mutta heti kun hän lähti, minä jatkoin sitä. Ihme kyllä, en suuttunut siitä, kun minun päälle heitettiin limapalloja (tai yritettiin heittää, sillä väistin suurimman osa ;D Osaan nykyyisin väistää niitä tosi hyvin.) vähän ajan päästä minuakin alkoi kyllästyttää jä menin kaupunkiin. Ja sitten tulin tänne kirjustelemaan tätä tekstiä, muuten, olen vieläkin Panfussa. Taidan mennä pelaamaan kohta Hot Boomia :D

Tallilla oli todella hauskaa xD














Kaupungilla... (Eikä, tuolla on se tyyppi joka käski mun lopettaa hevosten härnäämisen ;o)














Tässä sitten pari kuvaa, jotka lupasin joskus laittaa tänne:





























Veden päällä seisomista...














Moikka!
Panfuilemisiin,
MiniMouse

P.S. Oon huomannut, että nykyisin melkein kaikki jotka näkee mut Panfussa, tulee sanomaan mulle näin: "MiniMouse, mä oon lukenu sun blogia, se on tosi hyvä!" Kiitoksia vain :) Mutta mua alkaa rasittaan se, kun kaikki kyselee multa näin: "MiniMouse, voitko olla mun äiti?" "MiniMouse, voitko olla meidän lapsen isosisko" jne. En minä tahallani vastaa ei, haluan vain asua yksin,haluan elää yksin. Please, ei enää niitä pyyntöjä, kiitos ~

3 kommenttia:

  1. Joo samaa tännekin =D Oli kiva ylläri kun pari tuli tänään sanoo et mun blogi on parempi ku Ellan ja Maxin... ;P Ja sitten toi äitijuttu, no ei varmaankaan yhtä rassaavaa ku se, että kaikki tulee kysyyn mua lapseks... :/ Mulla just sama, etten halua mitään virtuaaliperhettä! Sen takia pitää joskus sanoa pieni valkoinen valhe ja väittää etten oo orpo, ku ne ei millään usko :D Haluun vaan pelailla ja pitää hauskaa :) Sitte ne pahottaa mielensä ja laittaa sitä itkuhymiöö miljoona kertaa peräkkäin ja kysyy et "miks, miks, miks?"... No kohta kulttis loppuu ja oon taas tavallinen panda niin ehkä ne kyselytkin loppuu :D

    VastaaPoista
  2. Multa ei kukaan kysele ja joskus harvoin haluisin lapsen, niinku vauvapandan. Ainoastaan kulttispäivänä etsin itselleni äitiä sillä se on ainoa päivä jolloin onkaikilla upeaa ja hienoa!

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.