perjantai 24. helmikuuta 2012

Hiihtoloma

Minulla alkoi tänään hiihtoloma, Etelä-Suomessa alkavatkin koulut jo ensi maanantaina ja Pohjois-Suomessa loma taitaa alkaa ensi viikon perjantaina. Mutta minulla alkoi siis nyt hiihtoloma. (: Meillä oli tänään koulussa hiihtopäivä. N. 40 oppilasta ja muutama opettaja tosin menivät laskettelmaan n.  50 km täältä sijaitsevaan laskettelukeskukseen, vai voiko sitä sellaiseksi sanoa. :D Suurin osa meidän luokkalaisista meni laskettelemaan, vain viisi meni hiihtämään, eli siis neljä minun lisäkseni. Päivä oli aika tylsä, en pidä hiihtämisestä ja piti olla koko päivä liian pienissä monoissa. Onneksi sain sitten lopulta ne kidutusvälineet jaloistani kotona. Olis ehkä kannattanut ottaa kengät mukaan. Minulla ja toisella meidän luokkalaisella jonka kanssa hiihdin, oli muuten samaa sämpylää eväänä. :D Ne oli vielä ostettu samasta leipomosta... aikamoinen yhteensattuma.

En varmaankaan mene minnekkään hiihtolomalla. (Meinasin kirjoittaa kesälomalla...) Kotona siis ollaan ja loma taitaa kulua animea katsottaessa ja mangapokkareita lukiessa. Jepjep, aika yksitoikkoista.

Panfussa ei tapahdu mitään, paitsi lumiukkoa suletallaan joka päivä lisää, ja kohta se onkin saatu nujerrettua kokonaan. Minulla tulee ikävä sen ihanaa naurua. :(


















Random kuva Panfun blogista.

Mitä te aiotte tehdä/olette tehneet hiihtolomalla?

- Mini



















P.S. Lahjakone toimii tänään. Sieltä tulee kissakello puumajaan.

2 kommenttia:

  1. hyvää hiihtolomaa mini! no menin barcelonaan

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Mullakin alkoi hiihtoloma nyt!!
    Ah..kun tuntuu ihanalta..!
    Mut..mut..joudun lukee kokeisiin lomalla..Dx
    Ihan kamalaaaa...
    No se siitä hyvää Hiihtolomaa sulle!

    -Krisu99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.