tiistai 21. helmikuuta 2012

Miksi otsikoita...

... on niin vaikea keksiä? Mutta joka tapauksessa päätin kirjoittaa tänään vielä postauksen. Minun oli tarkoitus kirjoittaa tämä jo iltäpäivällä, mutta se sitten jäi, koska rupesin tekemään minulta tilattua yläkuvaa. Aluksi kopioitavaa-sivulle ei tullut yhtään tilauksia, mutta kun se päälle kuukauden ehti olla pystyssä, alkoihan niitä tilauksia pikkuhiljaa tulemaan. :) Tälläkin hetkellä kaksi tilausta jonossa.

Huomenna tämän hetkinen tehtävä saa taas jatkoa. Jokohan Kamaria olisi keksinyt, miten Evronin lumiukko saadaan pois Panfusta? Toivottavasti... nämä nykyiset tehtävät venyvät nimittäin aika pitkiksi o.o

Viime viikolla tuli uudet vaatteet ja tänään uudet kalusteet. Tässä kuvat niistä:


























Olisin voinut ostaa vaatteet kultispäivänä, mutta rahat eivät oikein riittänyt. Ehkä ensi kerralla sitten. Kalusteet vaikuttavat tosi kivoilta, aion kyllä ehdottomasti ostaa seuraavana kultispäivänä, tuota merihevosta klikkaamalla oma maja täyttyy vedellä, ja hiirellä voi tehdä jopa pieniä aaltoja. :D

Kävin tänään syömässä ravintolassa, koska vanhemmillani oli hääpäivä. :'D (Joo se on hauska asia...) Meidän piti mennä syömään sellaiseen meksikolaiseen ravintolaan, mutta siellä oli täyttä, joten menimme sitten Rossoon. Minä söin pizzaa (täytteenä ananasta, tonnikalaa, katkarapuja ja kinkkua), mutta jos olisimme menneet sinne meksikolaiseen ravintolaan, olisin syönyt lehtipihviä. :) Olen käynyt siellä siis ennenkin.

Siinä kaikki tältä kertaa. Panfuilemisiin,
- Mini

1 kommentti:

  1. Moi Mini!
    Mun on pakko sanoo että se ylis jjonka teit Lakulle on ihan mahtava!!
    Se on niin hiiiiienooooooo...!
    Mä tykkään kanssa tosta sun tassuittain kuvasta..xD
    Sä kyl osaat..

    -Krisu99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.