maanantai 27. helmikuuta 2012

Tämä on epäreilua

Viime viikolla Etelä-Suomessa oli loma. Panfun chatti oli auki koko viikon kello 9-21. Minulla on nyt loma. Chatti aukeaa vasta kello 13. Tästä lähtisi valitus Panfu-tiimille, mutten nyt viitsi vaivautua valittamaan. >:( Ymmärrän, että moderaattorit eivät voi valvoa kokoajan, mutta me Keski- ja Pohjois-Suomen Panfulaiset emme pääse nyt juttelemaan hiihtolomaviikolla loma-aikojen chat-ajoilla. :(

Evronin lumiukko saatiin kukistettua lauantaina, ja palkinnoksi sai T-paidan. Minulla ei ole nyt kuvia tästä, mutta haittaakse?

Putous loppui lauantaina. Ja olen kuollut. Leena voitti. Uskon olisi pitänyt voittaa :(

Tässä kuitenkin muutama kuva eiliseltä, ei kukaan jaksa lukea näitä minun valituksiani.


























Jeps, oon ottanut Kultispäivältä jääneet vaatteet ja kalusteet pois. Kyllästyin niihin. Ja älkää välittäkö, että tuossa yhdessä kuvassa minulla on tosi random asu. :D










Lyhyt ja huonosti kirjoitettu postaus. Miksi näin? Näin käy kun olen vihainen.
- Mini

3 kommenttia:

  1. Voi itto...Mullaki on loma vasta ens viikolla... Aika epäreiluu oikeesti meitä kohtaa,aina vaa jtn stadilaisii suositaa..tai no emt,mut silti:/
    No,eipähä tarvii tulla panfuun kohta ollenkaa ku meitä ei kait kaivatakkaa:D

    VastaaPoista
  2. Jeps. Aina kaikki on muualla paremmin. :/

    VastaaPoista
  3. Tiedän tunteen :/ Tääl idäs päin lomat alkaa tän viikon loppupuolella, niin eipä ne "paremmat" tsättiaukioloajat hirveemmi hyödytä...

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.