tiistai 14. helmikuuta 2012

Ystävänpäivä ♥












Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! Värkkäsin muutama päivä sitten tuon kortin, en saa piirtopöytää toimimaan Gimpillä, joten jouduin hiirellä piirtämään. Mutta ei se mitään, ennen piirtopöydän ostoa olen tietysti aina piirtänyt hiirellä. :)

Meillä kerättiin tänään koulussa nimiä sellaisiin pahvisydämiin, minä en niitä kovin montaa jaksanut kerätä, mutta pari meidän luokkalaista keräsi korttiinsa yli 100 nimeä. Melkein puolet koulusta...

Panfu-juttuja ei oikeastaan ole, koska viikkotehtävää (niitä voi nykyään kyllä kutsua kuukausitehtäviksi -.-') päästään jatkamaan vasta huomenna. Minulla on tietokoneen Panfu-kansiossa valtavasti julkaisemattomia kuvia, joten ajattelin julkaista niitä nyt ystävänpäivän kunniaksi. :)
Minä sain toimia pari päivää sitten baarimikkona...













Kamukuva, kaikki muut paitsi gary2 ovat myös bloggareita.












Jade oli pitkästä aikaa Panfussa, koska oli hänen syntymäpäivänsä. Tulethan käymään useamminkin? :')














Ja nano siekin tulet käymään silloin tällöin. Suakin on ikävä! :'(



















Minä etanana pöntöllä :'D







Joku random muodostelma...











Nano suihkussa. xD










Pieru. Alkaa.
































Pieru. Päättyy.
Eikun tässä kuvassa on vielä myös pieru: :D






Syntymäpäivänäni majassani.











Nano keksi pukukoppiin saunan...


















Tämmösiä kuvia tulee räpsittyä, kun on tylsää. Hiiri hatussa.






Tässä ei ollut kaikkia kuvia, mutta täytyy jättää jotakin seuraavalle kerralle. ;)

Palasin eilen koulunpenkille viikon kotona vetelehtimisen jälkeen. (Olin siis ollu sairaana koko viikon. Jokainen päättäköön itse, miten tuon tulkitsee. :'D) Siitä mun silmästä vielä, että ei siinä mitään ollu ja ei sitä edes menty näyttämään lääkärille. Se on nyt kunnossa, se olikin ihan sitä normaalia silmien vuotamista, kun on nuha. Se vain vuosi niin kauan, joten alkoi hieman epäillyttämään.

Piirsin pari päivää sitten uuden profiilikuvan. Minusta tämä on jotenkin kesäinen, mutta miksei sitä voisi nytkin käyttää.

















Jotenkin minua epäillyttää, että tulen pian oikeassa elämässä näyttämään tuolta, kun käyn vähän ajan päästä kampaajalla leikkauttamassa hiukset. Minulla tosin on hieman tummemat hiukset, mutta kuitenkin.
- Mini

12 kommenttia:

  1. Onko sulla Wacom Bamboo- tabletti? Mulla on sellainen :)
    Ja oliks Jade panfussa.. en nähnyt, yhyy!!

    VastaaPoista
  2. Ei mulla niin hienoja vehkeitä oo. (Älkää ajatelko sillain, vaikka repeilen tälle itsekin.) Mulla on sellanen surkea Trustin minitabletti. Ei tosin vie paljoa tilaa, mutta se ei toimi tässä koneessa kunnolla. Vanhassa koneessa ei ollut mitään vikaa, mutta kun se hajosi ja piti hommata uusi kone niin eipä enää toimi kunnolla. Vaikka yritän asentaa ajuria, ei silti toimi Gimpillä. Ehkä voisin asentaa Gimpin uudelleen, jos se yhtään auttaisi asiaa. Mutta kyllä tällä nyt pärjätään, kun se ostettiin, se oli ainut piirtopöytä mitä täältä päin sai, joten eipä ollut paljon valinnanvaraa. Voisin ehkä ostaa paremamn piirtiksen, kun on viikkorahoja säästellyt ja sanotaanko nyt näin, että on kolminumeroinen summa kasassa, niin sen voisi käyttää johonkin järkevään. :)

    VastaaPoista
  3. Moi!
    Tos ekassa kuvassa oon mä... :)
    Ja nyt tiiän miks olit silloin aika hiljanen siin vaihees ku olit baarimikkona!! xD
    Se toka kuva oli kyl toosi magee ryhmäkuva.
    En nyt rupee kyl kertoo joka kuvasta jotain joten Moikkaa!!
    -Krisu99

    VastaaPoista
  4. Minähän otin silloin kuvan. :3

    VastaaPoista
  5. Moikka Mini! Tuo piirrustus on ihan törkeen hieno!! VAU!
    Ja sulla on näyttäny olevan hauskaa panfussa ystävänpäivänä :) Mulla ei oikee ollu kun ehin panfuun ihan illalla jollon chat oli kiinni :/ noo oli mulla sit ehkä ihan kivaa :) Ja muuten,liityn pian blogisi lukijaksi :)
    Ja piirsitkö tuon kuvan paintilla? o_O Ja alkaisitko lukemaan ahkerasti blogiani? Kirjoita vain googleen sonjapandakarhunPanfu-Blogi jookos? -sonjapandakarhu

    VastaaPoista
  6. Kiitos vain. :) Piirsin ystävänpäiväkuvan Gimpillä (ilmainen kuvanmuokkausohjelma jota käytän, monet käyttävät sitä myös piirtämiseen).
    Postauksen lopussa oleva kuva on piirretty ensin käsin, sitten skannattu koneelle ja väritetty Gimpillä.

    VastaaPoista
  7. Moikkis,tarkotin sillä "törkeen hienolla kuvalla" tota profiili kuvaa. Mut nyt kun kelasin ylös ja katoin tota ystävänpäivä kuvaa nii sanon et sekin on tosi hieno! :)) Ja kiitos kun liityit blogini lukijaksi :);) --sonkku

    VastaaPoista
  8. Sitten mulla olisi vielä yks juttu: Voisitko piirtää mulle vähän saman-
    tapasen profiilikuvan? Julkaisisit sen vain johonkin postaukseesi, ja minä voisin tallentaa sen siitä itselleni kun olen nyt täällä kännykällä ja voin tallentaa sen kännykkääni ja kirjautua sisään bloggeriin ja
    laittaa sen profiilikuvaksi. Jooko? Mutta ei ole tietty mikään pakko.

    VastaaPoista
  9. Ja että minulla olisi siinä tämän tapaiset vaatteet kuin mulla on tässä profiilikuvassa?

    VastaaPoista
  10. Voinhan minä. :) Tilauksen olisi voinut jättää myös kopioitavaa-sivulle, mutta ei se haittaa, saan tiedon ihan yhtä hyvin tästäkin.

    VastaaPoista
  11. Kiitos :) laita se vain johonkin postaukseesi niin käyn täällä välillä kyttäämässä onko se tullut :)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.