perjantai 25. toukokuuta 2012

...

Oikein mukavaa perjantaita kaikille! :) Tänään ajattelin kertoa teille siitä jutusta josta vihjailin tiistaina.

Se asiani oli se, että saatan ehkä pitää taukoa Panfusta ja tämän blogin pitämisestä. Tämä EI kuitenkaan ole loppaus, mutta olen aivan varma, että loppaan tänä vuonna. Menen syksyllä jo yläasteelle. Suurin osa Panfulaisista on minua nuorempia, mutta toki muutama minuakin vanhempi löytyy. Mutta joka tapauksessa, olen jo kasvanut Panfun yli. Ainut asia joka saa minut vielä jatkamaan, ovat kaikki ihanat Pandakamuni. :') Ihan varmasti jatkan teidän kanssa juttelua loppaukseni jälkeen vaikkapa blogien chateissä yms. :) Mulla ei ole yhtään hajua, kauanko jatkan yhä. Ois tietysti ihan supermahtavaa, jos jatkaisin blogini 2-vuotissynttäreille heinäkuuhun saakka, mutta nyt pahasti näyttää siltä, että en ihan sinne asti jaksa jatkaa. Ja pliis, älkää kiltit tulko vinkumaan, että en saa lopata, sillä tämä ei ole vielä virallinen loppaus, vain ja ainoastaan tauko. Ja on sitä paitsi vielä epävarmaa, pidänkö koko taukoa, vai sinnittelönkö vielä vähän aikaa blogin ja Panfun parissa. Panfu on nykyisin niin tylsä, eikä siellä tapahdu oikein mitään, joten ei ole myöskään kirjoitettavaa. Tiedän, että olen kasvanut Panfun yli, kun valitan siitä kuinka kaikki Panfussa oli silloin vuonna 2010 paremmin, kun liityin Panfuun. Tehtävissä ei pitänyt odottaa viikkoa, korkeintaan pari päivää. Pelaajakorttien pandat olivat tytöillä ja pojilla samanlaisia. Yksinkertaisesti kaikki oli silloin paremmin. Lähes kaikki kamut ja bloggarit ovat lopanneet, mutta onneksi jotkut sinnittelevät täällä samalla lailla kuin minä. En tiedä, mitä mun pitäis tehdä. Lopata nyt heti, vai pitää tauko, vai kenties jatkaa vielä monta vuotta? Katsotaan nyt mitä tulevaisuus pitää sisällään.

Sinnitelkää minun lisäkseni vielä viimeinen kouluviikko!
-Minimuna

11 kommenttia:

  1. Tee mikä on hyvä sinulle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niin teen. Se on tosin hiukan hankalaa, kun en yhtään tiedä mitä minun pitäisi tehdä x_x

      Poista
  2. Tee mikä on hyvä sinulle... samaa mieltä Ellaben kanssa.
    Kaikki kasvaa jostain aina yli, ja se tulee kaikille aikanaan.
    Kuten olen kasvanut jo ulos leikkimisestä vaikka olen 10v.
    Panfussa on tosiaan nykyään kaikki vähän ankeeta :/ Vuonna 2010 kaikki oli tosiaan kaikki paremmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, Panfu on nykyisin tosi tylsä. Ei sitä jaksa enää pelata...

      Poista
  3. mini kertoisitko muille että minä pidän myös kesätauon koska aion keskittyä enemmän kavereiheni irlissä ja panfussa en pysty en vain pysty olemaan koko kesää panfussa Koska minulle kaverit ja ulkoilu on etu sijalla, mutta valmistelen viodeoita niin eiköhän nekin toteudu :) hyvää kesää sulle <3 susa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvää kesää sullekkin! (: Ja hyvä päätös, kesällä ei kannata istua koko aikaa koneella.

      Poista
  4. Mini,mä kyllä ymmärrän.Aion itsekkin pitää tässä kesän aikana tauon ainakin bloggaamisessa,,..En vielä..Mutta tämähän on sinun oma päätös.
    Jos muut saisivat päättää,niin valitsisin että jatkaisit vielä monta vuotta.Mutta olethan jo 13..
    Tuli tänään junassa mieleen kun ajattelin Panfua ja bloggausta,että,sitten kun olen sinun ikäisesi,kaikki:Krisu,Eppe,sinä,Poko...,,,Yms ootte jo aikusia...Se tuntuu vaan niin hurjalta että säkin olet mua...Yks kaks kol nel...Neljä vuotta vanhempi.Ja sitten kun mä oon kolmetoista niin sä oot..17..Et siis vielä ihan aikuinen.Muttet enään tuossa iässä aivan varmasti ole enään Panfussa :(
    Toivottavasti jaksat nyt sinnitellä ainakin vuoden!

    Ystäväsi:
    ~Laakeri~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, katotaan nyt kuinka kauan jaksan vielä. En kyllä ihan varmasti ensi vuoteen asti jatka, oon nimittäin ihan varma, että loppaan tänä vuonna. Oikeestaan mun tekis jo mieli päästää irti Panfusta, mutta en vaan vielä pysty. :') Ehkä vois tehdä jonkin toisen blogin, niin voisin irroittautua tästä Panfubloggaamisesta ja Panfusta. Mutta vaikka loppaisinkin, niin totta kai kävisin silloin tällöin moikkaamassa Panfussa ja/tai jonkun chatissä.

      Poista
  5. Ymmärärn sua hyvin Mini. Ku kaikista tehtävistäki on tullu nii helppoi ku kaikki vastukset on siin tehtävä kirjas...Mäki loppasin uudistusten takii..Vaik käynki viel josku panfus..Ja s eon sun oma päätös mitä teet ja jne. Kylhän me viel tavataan varmaa jossai chatis!
    T:Tore4(Kirjotin mun IRL-Blogi tunnuksil)

    VastaaPoista
  6. ╔══╗♫
    ║██║
    ║ (o)║ I Love Music ♥♥♥
    ╚══╝

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.