perjantai 4. toukokuuta 2012

Munajengin seikkailuja (Kultapandapäivä)

Hei vaan kaikille! Panfussa on tänään kultapandapäivä, joten ottakaa siitä kaikki ilo irti, pukekaa pandanne hienoihin vaatteisiin, sisustakaa majanne, ajakaa autoilla ja ratsastakaa hevosilla ja yksisarvisilla. Voitte käyttää myös Kultapandojen hymiöitä, sekä kaikkien tasojen toimintoja! Älkää unohtako myöskään pandakamujen kanssa hengailua! :3

Mulla onkin jo Kultispäivän "fiilis" jo kunnolla päällä. Autoradalla päädyimme tekemään porukalla kaikenlaisia tempauksia, teimme mm. tulipieruja yhtä aikaa ynnä muuta hauskaa. Kaikki laittoivat päähänsä rikkoutuneen kananmunan, joten Munajengi oli valmis.
















































Mulla on nyt tällainen asu päällä, mutta en ole vielä varma jätänkö sitä päälle. Munan kyllä jätän päähän. (:

Hmm, tämä ei jostain syystä onnistu lataamaan kuvaa majastani, no laitetaan se sitten Photobucketin kautta.














Sori taas kerran melko lyhyestä postauksesta, mutta kuvia tuli ainakin ihan mukavasti. ;)
Ja ai niin, saatan ehkä tänään lisäillä vielä tähän postaukseen lisää kuvia, koska päivä ei ole vielä kovin pitkällä. =)

Minimuna lopettelee nyt tähän, heippa!

7 kommenttia:

  1. hyvä hyvää pääsin kuvaa sofia ppäs yhtee kuvaa hyvä

    VastaaPoista
  2. Mini Olen vasta 9 mutta mielestäni manga on ihan kaunista

    VastaaPoista
  3. jee oon muute taas comebäkänny et mua saattaa taas sitte alkaa näkemää :-) !

    VastaaPoista
  4. Moi!!
    Ihuna ylis ja ihuna ulkkis kivat palluka :D
    kiva kiva kiva <3
    I like it!!

    -Eppe99

    VastaaPoista
  5. Moi Mini.
    Mä olen tainnut olla vähän seko, kun olin kirjottamassa blogin nimee googleen niin meinasin kirjoittaa minimunan panfu blogi..
    Eheh..
    No ei muuta. Nähään.

    -krisu99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehe. :D Olit itse mukana kun mulle keksittiin se Minimuna nimi, joten ei kait mikään ihme jos se on jäänyt mieleesi hyvin :D

      Poista
    2. No moi taas.
      Arvaa vaan kun mä olen ruvennut sanomaan suo Minimunaks ni sen jälkee ei muuta nimee ole tullut käytettyä (paitsi tietystitänne tullessa xD)
      No ei muuta. Moikka ja NÄHÄÄN.

      -krisu99

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.