keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Oliko se nyt tässä?

Oon nyt aika varma siitä, että loppaan. En viihdy enää Panfussa, olen kasvanut Panfun yli. En jaksa edes kirjoittaa mitään tähän blogiin, kun Panfussa ei tapahdu melkein mitään. Olisin ehkä voinut sinnitellä vielä vähän aikaa, mutta ei siitä sitten tullutkaan yhtään mitään. Mun tieni Panfussa päättyy nyt tähän, mutta kenties sattuisin vielä joskus palaamaan? ;) Olen kyllä jo tämmöinen vanhus, joten se on melko epätodennäköistä, mutta mahdollista. Olis ollut ihan supermahtavaa, jos olisin jatkanu tämän blogin 2-vuotissynttäreille, mutta se ei nyt sitten onnistunut. :') Teitä kaikkia tulee ihan mahdoton ikävä, mutta älkääs huoliko. Te ette pääse musta lopullisesti eroon, sillä käväisen vielä Panfussa silloin tällöin, ja blogien chateissä roikun samaan tapaan kuin ennenkin. Tein tämmöisen muistovideonkin, katsokaa jos jaksatte, okei? :)


Tein myös IRL/sekablogin. Miun kuulumisia voitte lukea tästä eteenpäin sitten täältä näin, Kliks!

Lupasin näyttää teille joskus blogin kaikki yläkuvat, joten sen voisi tehdä nyt. :') Valitettavasti mulla ei ole ihan ensimmäisiä enää tallessa, koska ne olivat vanhalla koneella, joka meni rikki. Mutta nämä minulla on tallessa, joten näytän nyt ne ja selostan niistä.

Gimpillä tehty. Vanhin yläkuva joka minulla on tallessa. Tämä oli käytössä syksyllä 2010.















Gimpillä tehty jouluylis 2010. Tämä olikin blogissa aika pitkään, koska loppasin tuolloin.


















Kun palasin keväällä 2011, piti vaihtaa tietysti uusi ylis. Tämänkin tein Gimpillä.















Kesällä 2011. Gimpillä tämäkin, tosin puhekuplat lisäsin Paintilla.
















Ensimmäinen itse piirretty ylis. Tämä oli käytössä elokuussa 2011. Tehty Paintilla ja Picnikillä.















Syksyllä 2011. Gimpillä tehty.















Joulukuu 2011. Gimpillä tämäkin.















Paintilla piirretty ja Gimpillä muokattu. Häpeän tätä kuvaa, se on omasta mielestäni aivan kamala. :D Tämä oli käytössä talvella 2012.















Tämä oli talvella/keväällä 2012. Gimpillä.








Tätäkin häpeän. Tästä piti tulla maailman paras ylis, mutta siitä tulikin jotain aivan muuta. Käytössä keväällä 2012. Piirretty Paintilla + Gimpillä, ja muokattu Gimpillä.
















Gimpillä. Tämä oli käytössä keväällä 2012.













Tämäkin oli keväällä 2012. Muokattu Gimpillä.














Ja sitten tämänhetkinen, ja viimeinen ylis. Piirretty ensin paperille, ja sitten skannattu ja väritetty Gimpillä. Muokattu myös Gimpillä. Tausta on myös minun omin kätösin näpsäisemäni.















Nyt on jäähyvästien aika. Oikein hyvää jatkoa teille, ja onnea elämänne tiellä. Älkää tuhotko elämäänne, vaan nauttikaa siitä kaikin voimin. :')

Niin juu, kommentteja saa lähettää edelleen, ja julkaisen ne aina niin nopeasti kuin kerkeän ja vastaan myös jos jaksan. Blogi ei myöskään katoa täältä minnekkään, koska en aio poistaa sitä. Voitte siis milloin vain käydä lukemassa vanhoja tekstejä.

Hyvästi nyt sitten, mutta ei lopullisesti. :')
-Minimuna

19 kommenttia:

  1. Moi mini
    Harmi ku loppaat DD: mut ihsm. kuitenki.. Olit/Olet mun toodella hyvä kamu ja todellahyvä bloggari jajaja .. Tää muistopostaus oli upea.
    Ku sie loppaat.. Mie ja koala ja ansku (Sannar) Ollaan ainoot meidän vanhojen ikäluokassa..
    Mitäshän mie viel voisin höpöttää.. Nii Toi video on todella hieno ja hyviä kuvia = D
    ja nooh en keksi muuta..
    Chatissa tavataan :) T: Gary2

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thanks, ja nii siekin olet ja tuut aina olemaan mun hyvä kamu. ;) Sun kanssas on aina tosi hauskaa.

      Poista
  2. Mimni on toosi väärin ettet oo saanu blogi tikkarii ja voitko houkutella mulle apu asiakakkaita tarttisin niitä. ja tulet olemaan aina minun pieni naarashiireni eli pieni hiiri eli pieni hiiri jolla ontäkin pienempi mahdollisuus saada munat jos ne tahtoo saada pitää tehdä sukupuolenvaihdosleikkaus mut en usko ett haluut tehä sen vaik tahtoisitki saada munat tulloo ikävä mut nähää chatissa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mini saanu bloggari tikkarin helmikuussa 2011!

      Poista
    2. Niin ja hyvästi! Oon aina käyny sun blogissa! Oot niin hyvä bloggari! Minimuna...

      Poista
    3. Susa: Tuo kommentti sai kyllä hymyn huulille. :')
      Anonyymi: En mä kyllä ole sitä blogitikkaria koskaan saanut. ;o

      Poista
  3. Mini,

    Ennen Tille oli mun lempi bloggari. sitten hän loppas, käännyin sun puoleen susta sitten tuli lempi bloggarini nyt sä loppaat mitä teen:(
    Surullisin Tassuin, Ellabe...

    VastaaPoista
  4. Heeetkinen!

    Tää on jo toinen... Vai kolmas tässä viiden minsan sisällä kirjoittamani "hyvästikommentti"!
    Oisko nyt tosiaan loppauskausi..? Hyvää jatkoa, ja toivottavasti törmätään vielä joskus

    -Ronima

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, tässä viime aikoina melkein kaikki on lopannut. Oon oikeesti varma, että kohta Panfubloggarit kuolee sukupuuttoon.

      Poista
  5. Moi Mini. (:
    Mie toivotan sinulle hyvää jatkoa..eih..oon nyt liian hyvästelevä!! :D
    Siis joo...mehän atidetaan nähä viellä...jossain.
    Mihin nyt mä satun tupsahtamaan..koska en koskaa tiiä mihin meen.
    Juu toi video oli ihana.(Olet tainnu kuulla sen jo ainaki kaksi kertaa.)
    No mut kuitenkin ei susta luopumaan lähetä..kokonaan.
    Ei kaikki voi panfussa pysyä iät ja ajat. Kaikki lähtee joskus pois. Kyl mäki..Joskus...Kunhan se aika tulee..
    Mut ei muuta, sillä tästä tulee muuten kauhee jäähyväis-puhe. xD
    Nähään kun nähään.

    Ystäväsi...krisu99 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ja kyllähän me vielä tavataan, kun roikun noissa chateissä vielä. (:

      Poista
  6. Terve Mini! Todella ikävää ku loppat= ( Olit mulel tosi hyvä kamu :).Sun blogista inoostuin ite tekemään blogin.Hmm mitähän vviel sanoisin = D No ainaki toi video oli todella hieno ja koskettava! Ja noi sun yliksetki on tosi hyviä = ) Oon sun kaa sama amilet et Panfubloggarit kuolee suomen panfus sukupuuttoon ku se listki on kadonnu Panfu Blogista.Tulee kauhee ikävä sua,mut onneks tavataan chateis! T:Silver/Tore

    VastaaPoista
  7. Moi mini!
    Minua harmittaa todella paljon, kun loppaat. =( Olen käynnyt aina sinun blogisassi, sinun videoistasi ja blogistasi aloin opettelemaan postausten ja videoitten alkeita. :D Videoissa en ole vieläkään taitava. :/ Sinä osaat todella hyvin tehdä noita yliksiä, paremmin kuin minä. Tiedän kyllä, että Panfu alkaa käydä "huonoksi". Tai miten sen voi sanoa. :D Ei kukaan voi pysyä koko elämänsä Panfussa, jokainen panda nostaa purjeensa ja lähtee Panfusta, kun uudet pandat tulevat Panfuun. Olen myös samaa mieltä sinun ja toren kanssa, että piakoin Suomen Panfun Panfubloggarit "kuolevat" sukupuuttoon. Nytten ne linkit otettiin pois ja mitään palkintoja tule enään, niin kuka jaksaisi. Sopisko tämä laulu tähän, joka pitäisi laulaa vasta lauantaina kevätjuhlissa 6:lle? Sopii, varmaan:

    On aika hiljaa kiittä ja kättä puristaa,
    nyt meidät yhteen liittää vain muistojemme maa.
    Jäi jälki sydämmiimme jäi jälki unelmiin,
    nyt teille(sinulle) laulamme näkemiin.

    Turvallista matkaa me toivotamme näin,
    on aika purjeet nostaa ylöspäin.
    Turvallista matkaa aaloilla elämän,
    kanssa hyvän ystävän.

    Laitoin tuohon suluissa "sinulle", koska minun pitäisi laulaa siellä noin, mutta nytten kirjoitin noin sen. (; Muistan kaikki ajat, jotka olin sinun kanssasi. :´) Tulee ikäwä sinua. Hywästi sinulle rakas Mini, turvallista elämää sinulle. En osaa käyttää chattia niin nämä ovat viimeiset sanani. Hyvästi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi.Haluutko tietää miten käytetään chattia Eks?No mä voin kirjottaa sen sun omaan blogiisi:) kiva jos musta olisi sitten apua:)T:Juli15

      Poista
  8. Voi Mini sun blogis on niiiiin ihana! :'( Mut niin kun me kaikki ollaan opittu huomaamaan, oma päätös on aina oma päätös, ja joskus tulee just tää aika... mut mä alan seuraamaan innolla sun toista blogias, ja selailen näitä sun aiempia tekstejä :---) Oon tosi ilonen, et pääsit näin pitkälle! :O

    Melkeen kaks vuotta jo täynnä ;) Se on paljon se.

    Nähään joskus ihana <3

    VastaaPoista
  9. MiniMouse Olet niin ihana<3 Ja tietty me nähdään sun uuden blogin chatissa ja jossain chateissa kaippa:)Ja kirjottelen välillä kommentteja tai kirjottelen näitä kommentteja Anomyynina koska mä en tee ainakaan vielä google tiliä Jaajaa:D Voidaanhan me (Ehkä)nähdä tän blogin chatissa joskus:)<3 Hyvää kesälomaa ja hyvää elämän jatkoa<3 T:Juli15

    VastaaPoista
  10. Ei älä tee sitä kaikki mun kamut loppaa ja tuntuu et oon ainoo joka on panfussa :(

    VastaaPoista
  11. ;´(
    Sua tulee ihan mahdoton ikävä :( Niin joo,viime kulttispäivänä perjantaina,mä kyllä näin sut muttan olin omalla koneella joka lagaa panfussa ihan hirveeesti. Toivottavasti törmätää panfussa PIAN :´´(

    VastaaPoista
  12. Mullakin tulee ikävä! Olit tosi hyvä bloggailee, tekemään kuvia yms. Olit muutenkin mun esikuva :') Panfussa nähtiin harvoin, mutta en silti unohda sitä. :) ja sinua.

    Hyvää elämää sulle. Ja ihanaa kesää. Nauti elämästäsi. :')

    -lovelyemilia, emppu

    ps. Käy mun blogissa... Se eka teksti kertoo kaiken :(

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.