tiistai 24. huhtikuuta 2012

Blogisuunnitelmia

Terve vaan kaikille, käsitellään aluksi Panfuasiat, koska minulla on postauksen lopussa sitten muuta asiaa. (Tällä kertaa se ei ihan oikeasti ole mitään huvipuistoihin tai mangaan liittyvää...)

Vaatekuvastoon tuli tänään uudet eläinaiheiset vaatteet. Ihan hauskan näköiset. :)













Näissä on kaiken kukkuraksi äänitoiminto! Kannattaa ehdottomasti kokeilla, kirjoittakaa koirapuku päällänne chatruutuun "Hau hau" ja kissapuvulla "Miau". ;)

Sitten minulla oli niitä blogiasioita. Olen tässä pikkuhiljaa saanut bloggausintoani takaisin tutkimalla ulkomaalaisia Panfu-blogeja. Niissä on oma tunnelmansa, joka antaa puhtia jatkaa bloggausta. Niistä voi myös pölliä ideoita. Olenkin nyt päättänyt kirjoittaa useammin ja pidempiä postauksia, ja kirjoittaa enemmän itse Panfusta. Minulla kun tahtoo usein mennä "hieman" sivuraiteille, ja hehkutan tässä blogissa milloin mistäkin teille aivan turhasta asiasta.

Olen miettinyt jo kesän (ja kevään) uusia ulkoasuja ja yläkuvia. Tämän nykyisen ulkoasun jälkeen ajattelin vaihtaa huvipuistoteemaan, ja viimeistään juhannukseksi olisi suunnitteilla merihenkinen ulkoasu. Kyllä, rakas kapteeninlakkini on tartuttanut minuun kiinnostuksen laivoihin ja sen semmoisiin. Meriteeman jälkeen sitten vielä ehkä jokin normaali kesäulkoasu, mutta siitä en ole vielä varma.














Ehkä voisin myös vaihtaa profiilikuvan, tämä nykyinen on aika iso...



















- Minimuna

8 kommenttia:

  1. Helou!!
    Aika kalliita uusia asuja...
    Juu juu..!!
    Mulle tulee kesästä melkein heti mielee: jäätelö, perhoset, kukat, uinti, ranta, aurinko, lämmin
    Ja sit joitain huononpiiki: ampparit, paarmat, hyttyset x.x
    Meriteema on aika kiva.
    Laivalla on kivaa.
    No ei muuta!!
    Hywwää päivänjatkoa!!

    -Eppe99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on, mutta siististä äänitoiminnosta kannattaa maksaa. ;) Kesä on ihanaa aikaa, mutta ötökät eivät kyllä ole minunkaan mieleen. :D
      Mä en ole koskaan päässyt käymään laivalla, mutta uskon että siellä on tosi kivaa. :)

      Poista
  2. Moippu Mini!
    Toi oli hyvä toi huvipuistoaiheinen ulkoasu :)
    Haittaako jos vähän lainaan ideaasi?Olisi kiva näin huvipuisto fanina tehdä sellainen ulkoasu kanssa.Teen kyllä sitten erinlaisen ja voin pitää sitä eri aikaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, ei haittaa. Itse asisaa minä keksin huvipuistoteeman siitä kun Tillellä oli vuosi sitten maailmanpyörä yläkuvassa. (nolostuva hymiö tähän)

      Poista
  3. Moi!
    Mun mielestä on kiva lukee sun "hehkutettuja turhia asioita". :D
    Niit on oikeesti kiva lukee...
    taidan olla ainoo asianajaja tässä asiassa. xD
    Pöllitään erimaalaisten blogien ”keksintöjä”.
    Ei vitsi...hyvä idis oon mukana.. :D
    Ei vaa...musta sun jutut on ollu kivoja.
    No en keksi muutakaa kirjotettavaa.

    -krisu99

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että joku edes tykkää lukea niitä! :'D

      Poista
    2. No miks ei tykkäis.. :/
      Ne on nii hassun pirtsakan hassun hauskoja..siis olen asianajaja nro.1 (tässä asiassa).. :D
      Puhun sit ihan jotain hepreaa mut koittakaa tajuta. :)
      Nii,in on kiva lueskella jotain hassu...plaaplaa plaaaa plaplaplaaa..
      No ei muuta. xD

      -krisu99

      Poista
  4. Moi!!
    Ei mulla mitää asiaa tässä ole, mutta kai mä saan kirjottaa :D
    Voisin sanoo vaik et... Plapla..pla pla...
    No ei, mut onks kaikki okei :D
    Mitä kuuluu?
    Mulla on kaikki hyvin ;)
    En mää nyt muuta keksi, mut tässä sulle tällästä TURHAA Epen pälpätystä!!
    Moikkelis koikkelis!!

    -Eppe99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.