lauantai 7. huhtikuuta 2012

Pääsiäistä ja reissaamista 【Kurkistus Minin kirjahyllyyn】

Toivotan nyt oikein hyvää pääsiäistä kaikille, vaikka se onkin vasta huomenna. Täällä meillä päin muuten virvotaan vasta tänään, mutta minä olen jo sen verran vanha, etten mennyt virpomaan. Kävin viimeksi kaksi vuotta sitten 11-vuotiaana.

Kävin tänään Oulussa. Täytyy sanoa, että olen aivan puhki, käveltiin siellä niin paljon kaupoissa. :D Mulle matkan kohokohta oli tietty se kun pääsin erikoisliikkeeseen jossa myydään mangaa. Jos epämääräinen hehkutus ei kiinnosta teitä, skipatkaa koko postaus. ;) Okei, mie siis ostin sieltä viisi pokkaria. Kaikki ovat englanniksi, koska näitä sarjoja ei saa suomeksi. Osaan kyllä lukea näitä, kun englanti on kymppi, mutta en kuitenkaan ihan joka sanaa ymmärrä. Mutta sen verran ainakin, että pysyn kärryillä. Tässä hieman kuvia pokkareista joita ostin sieltä. Kuten näkyy, haalin sieltä ykkösosia eri sarjoista. x'D Koska enkunkieliset ovat kalliimpia kuin suomenkieliset, näihin upposi myös aika mukavasti rahaa... (52 euroa)
Fairy Tailin ykkösosa. Anteeksi huonolaatuinen kuva.



















Lovely Complexin ykkösosa.



















Ouran High School Host Clubin ykkösosa.



















Pandora Heartsin ykkösosa. Tämän ikäsuositus on Older teen, eli 16+, uskaltaakohan tätä lukea :'D



















Sailor Moonin ykkösosa.



















Päivän ostokset.













Koko konkkaronkka, eli kaikki mangapokkarini. Yhteensä niitä pitäisi olla 36. Ekana tuossa on englanninkieliset, sitten suomijulkaisut. Ja sarjoina ovat aakkosjärjestyksessä.












Lähikuva #1















Lähikuva #2















Olen ostanut mangaa viime vuoden heinäkuusta lähtien, ja eka pokkarini oli K-ON! 1.

Panfussa ei tapahdu mitään, joten postaus meni taas kerran aiheen vierestä, mutta minkäs teet.

-Minimuna





















P.S. Let me be with you... jää soimaan päähän, kuuntelin yhden animen alkutunnaria tässä samalla, ja siinä lauletaan noin.

3 kommenttia:

  1. Muakin kiinnostaa manga, mutta enkunkielisii en viittii tilata, oon katos laiska 0___0 Tyksin erityisesti tommoisista sarjoista kun Sailor Moon, mutta sen tekijän tyyli saa joteskin hyviksetkin näyttään kieroilta xD

    Sere, ja anteex tyhmä komma

    VastaaPoista
  2. Tuli muuten mieleen, "Serenity" on kanssa yks tyyppi Sailor Moonista hehe *__*

    VastaaPoista
  3. o.O
    Moi!
    Tosi..sanotaanko siististi laitettu noi kirjat.
    Öm..samaa ei vois sanoo mun huoneen kirjoista, jotka ovat nyt kyllä veljen huoneessa..koska olen siellä evakossa.. :D
    Juu mie en oo mangoja...onks toi oikein kirjotettu..näyttää siltä yheltä hedelmältä.. xD
    No ei muuta.

    Nähdään: krisu99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.