lauantai 14. huhtikuuta 2012

Kultispäivän tunnelmia

Heij kaikille. :) Eilen oli Kultapandapäivä, ja tapani mukaan kirjoitan seuraavana päivänä kultispäivästä. Mulle käytiin ostamassa tänään aamupäivällä uusi polkupyörä, punainen. Vanha pyörä oli myös punainen, mutta se oli pienirunkoinen 26 tuumainen, ja uusi on 28 tuumainen. :) Eli ihan aikuisten pyörä. ~ Mitäs muuta olen puuhaillut tänään, katsonut tietysti uusimman Fairy Tail jakson, olen saanut Japanin tahdin kiinni, inhottavaa odottaa aina se viikko uutta jaksoa. :D Ja sit olen lueskellut niitä viime viikolla Oulusta ostamiani mangapokkareita. :)

Mutta siis, voitaisiin ehkä siirtyä Panfun asioihin. Lorax tuli eilen Panfuun siitä kaivamasta kuopastaan.









En jaksa selittää mitään tehtävästä, bloggailuinto on tällä hetkellä aivan pohjassa, ainakin näiden kuukausitehtävien suhteen. :/ En ole kuitenkaan mitenkään vaarallisen matalalla, eli loppausvaaraa ei ole. :)
Oli tylsää.



















Siteen niitä kuvia eiliseltä.


























Yksi eilisestä asuistani oli tällainen kävelevä tikkukaramelli. ^_^

Ja maja tietty samaa tyyliä...












































Tulipieru paikkaa profiilikuvaa tänään. ;)

- Minimuna, joka tosin on nyttemmin luopunut munastaan.

P.S. Oon ollut tänään kaks vuotta Panfussa. :)

18 kommenttia:

  1. Loppukuvassa miä tiätenkin laulan Final Countdownia. :DD

    VastaaPoista
  2. Sait multa Hieno Panfu-blogin. Katso lisää blogistani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Jaan sen eteenpäin sitten kun jaksan, mulla taitaa olla rästissä joku toinenkin kiertopalkinto. :/

      Poista
  3. Sait minulta hieno bloggari palkinnon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos. Jaan sitten kun jaksan. xD

      Poista
    2. Ei ne sulla ainakaan lopu kesken, sillä saat sen multakin :D

      Poista
    3. Eli mun pitäis siis jakaa yhdeksälle tyypille se eteenpäin... ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, minulla on jakamatta sellainen Innokas Panfubloggaripalkintokin. x'D

      Poista
  4. Moi!
    Helo helo vaan!!
    Katoin äsken sun "kopioitavaa" sivu jutskelia.
    Siel oli hianoja kuvia <3
    :D :D
    Sun pitää keksiä aika monta blogia, jolle annatton Hieno blogi-palkinnon xD
    Jos mä antaisin jollekkin niin....
    -Sulle
    -Lakulle
    ja... ja...
    -Eksille
    xD xD
    En muutakaan keksi joten pölötän tässä vaan sulle..... HAITTAAKO?
    Sulla ja Loraxilla on pituuseroja xD
    Kävelevä tikkukaramelli....
    ? ? ? ? ?
    Aaa... Hahahahahaa..... xD xD xD
    No en mä muuta sulle nyt pälätä.
    Moikka!!

    -Eppe99

    VastaaPoista
  5. Hellurei!
    Joo siis kiusaisin nyt sua vielä tällä yhellä kiertopalkinnolla :P
    okok eli olet voittanut minulta "Hyvä Blogi" kiertopalkinnon senkin pieni eikun siis iso huvipuistofani! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei herranjestas, no, jaan sen verran kuin jaksan tänään eteenpäin.

      Poista
  6. Mini,Voitko tehä mulle tassuttain kuvan?

    VastaaPoista
  7. Moi.Mä olen uusi lukija mutta tämä blogi on tosi hieno.Ja kysyin vain että kun sinulla on to ruskea pipari karkki maja niin onko sinulla sellasta ranta majaa?
    terkuin Limppu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On mulla, taitaa itse asiassa olla kaikki Krucio-tehtävän majat, eli minulla on myös metsämaja ja "rantamökki" saari/rantamajan ja piparimajan lisäksi.

      Poista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.