keskiviikko 25. huhtikuuta 2012

Loraxin ihmeellinen maailma

Tänään pääsee vihdoinkin vierailulle Loraxin maailmaan. Klikatkaa kuoppaa San FranPanfussa, niin pääsette Loraxin maailmaan pikkuiselle vierailulle. :) Kannattaa laittaa myös joku kiva ja värikäs asu päälle, jos haluatte sulautua Loraxin maailmaan.

Minä päädyin tämmöiseen asuun tänä aamuna, mutta vaihdan tämän ihan varmana kun menen seuraavaksi "bilettämään" Loraxin maahan...
















Tältä Loraxin maassa sitten näyttää:














Mikä on teidän lemppari niistä Loraxin teille antamista peruukeista? Mä pidän eniten tuosta punaisesta ja oranssista, mutta myös vaalea ja sininen on hienoja. Pinkki ei oikein ole minun väri...

Me käytiin koulussa tänään pyörillä semmosella saarella. :) Oli ihan kivaa, oli tosi mukava stalkata lintuja lintutornista kiikareilla. :'D Sääkin oli hyvä, pyöräilin takaisin tullessa ilman takkia.

Ulkona paistaa aurinko ja on melko lämmintä, voisin ehkä mennä pian ottamaan valokuvia, kun nyt se kevät näyttää viimein saapuneen. (:

Anteeksi lyhyt postaus, mutta käykö teille niin, että kirjoittaisin tästä eteenpäin hieman useammin, mutta se taas meinaisi sitä että postaukset olisivat hieman pienempiä? (No en minä ennenkään kovin pitkiä tekstejä kirjoitellut...) Yritän tosissani postata yhtä aktiivisesti kuin vuonna 2010 kun perustin tämän blogin.

- Minimuna

2 kommenttia:

  1. Jei tuun sinne loraxin maahan kohta!:-)

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Luin juuri ton Kuka ihme?-hommelin tosta sivupalkista.
    Tosi söpöä!! :3 (vai onko sitenkään)
    Musta ne vikat lisä jutut oli söpöimpiä!!
    R-vika tosin on söpöää (sori kaikki jotka vihaa r-vikaisia :3)
    Juu mulla ei oo mitää vikaa..paitsi se että oon ihan hirvee huutaja.. :/
    Siis silloin ku pikkuveljet tai joku ärsyttää muo.
    Haittaaks jos rupesin kertoo kaikkee muusta sivusta ja musta...? (teijän mielipiteestä välittämättä jatkan.. :D)
    Pierut..kivoja...(haisevia ne on) !!
    Mitä sä laulat japaniks?
    Mä en osaa mitää!!(japaniks..) (en ole japanin taitaja sillä se kuulostaa mielestäni tältä..kosumalito kokolaru sasuwa) :3 :D

    krisu99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.