maanantai 2. huhtikuuta 2012

Viime päivien uutisia ja paljon kuvia

Moikkelis! Eilen oli aprillipäivä, ja minun tietysti piti kirjoittaa, mutta se sitten jäi. Aivan minun tapaistani lykätä postauksen kirjoittamista myöhemmäksi. ^_^' Aion hieman juksata teitä, ja sanoa, että lopetan blogin, mutta se tietysti jäi tekemättä...

Proffan pääsiäisyllätys oli valtava pääsiäismuna, joka täytyi maalata heittämällä sen päälle vesi-ilmapalloja.
















En sitten ollenkaan repeillyt tälle tehtävälle... Palkinnoksi tästä viikkotehtävästä sai muuten munankeittimen.











Juu, älkää välittäkö sekoiluistani. En ole kaksimielinen, minä ajattelen vain monipuolisesti. ;)

Ja että postauksesta ei tulisi tylsää ja lyhyttä, ujutetaan mukaan pari kuvaa.













Tapasin tuossa joskus parisen viikkoa sitten feikkipandan minusta.












Tiedoksi kaikille, että jos saman tapaisia pandoja näkyy, ne eivät ole minun, lukuun ottamatta yhtä poikkeusta. Varapandani nimi on MiniMouse2. Kyllä vain, mulla on kaksi varapandaa, "Mini#2" on virallisempi, mutta jos saan silläkin bannit, tulen Shiro_chan:illa. Shiro on myös siltä varalta, että jos joskus tarvitsen poikapandaa esim. musavideossa.

Tässä olen varapandallani ja virallisella pandallani yhtä aikaa. Varapandan surffilauta näyttää ihan miekalta, ja pidän sitä virallisen pandani kaulalla. xD Pidän itseäni panttivankina. :'D



































Tyyppi joka puhuu kuvassa on Jepsuli. Huomaatteko yhtäläisyyttä tämän ja alla olevan kuvan välillä? ;D
























































Uusi rakkauteni, 4Boom peli! ♥








Viime perjantaina meillä oli jonkin sortin tyttökokous autoradalla, ja mulle keksittiin uusi lempinimi: MiniMuna.

Moikkelis,
-Minimuna.

10 kommenttia:

  1. Noi sun piirrustukset on ihanii... Miten oot tehny ne?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ylis on piirretty kokonaan koneella, mutta yleensä piirrän ensin paperille, sitten skannaan ja väritän koneella.

      Poista
  2. Moi MiniMuna!
    :D
    Kokous..??
    Oliks se joku kokous vai..??
    Musta se oli..öö..emt..KOKOUS..eiku...leiri...kerho..
    Joku ihan sama..keskustelu tuokio joka kesti about tunnin.
    :D

    -krisu99
    ps.Miten mä sinne yhteen kuvaan muute päädyin..??

    VastaaPoista
  3. Moi MiniMuna!
    HUOMIO KAIKKI!!
    Täällä puhuu ´MiniMuna´ keksijä! :D
    Olin yhdessä kuvassa /14
    Moikkelis koikkelis!!

    -Eppe99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.