sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Valas on tulossa Panfuun

Pokotin kertoi minulle, että oli lukenut muiden maiden virallisista Panfu-blogeista, että Panfuun on tulossa pieni valas. Kävin sitten Panfussa katsomassa Wanhan sataman kiikarista näkyisikö siellä mitään. Kyllähän siellä näkyi, pikkuinen valas oli yksinään merellä.

















Veikkaan että se tulee Panfuun ensi viikolla. Arvaan jo nyt, mitä tässä tehtävässä tapahtuu, tuo valas on kai eksynyt perheestään ja sen täytyy löytää takaisin perheensä luokse. Olen aivan varma, että tämä tehtävä tulee muistuttamaan viime kesän Pingoo-tehtävää.

Kävin eilen reissussa. Kävin Tuurin kyläkaupassa, käyn siellä aina pari kertaa vuodessa, kun täältä ei ole sinne mikään mahdottoman pitkä matka. Paluumatkalla kävimme Seinäjoella ja pääsin taas erikoisliikkeeseen ostamaan mangapokkareita. Myös kirpputorilta löytyi pari pokkaria, eli melko hyvä saalis tarttui matkalta mukaan. Ajoimme PowerParkin ohitse, se avattiinkin juuri eilen. Näin uuden vapaapudotuksen jonka kyytiin haluaisin jo nyt. Se näytti kyllä ihan mielettömän korkealta, ja korkea se onkin, 75 metriä. (:

Teillä joillakin on varmaan huomenna vapaapäivä. Minulla ei ole, joten ottaakaa siitä kaikki ilo irti, kun jotkut eivät siitä pääse nauttimaan. D: No onneksi minulla on huomenna lyhyt koulupäivä, ja meillä on vain sellainen juhla jossa jotkut esittävät omia esityksiään. Minä en aio pukeutua mitenkään erikoisesti, ehkä jotkut värikkäät vaatteet voisi kuitenkin laittaa. Ja onneksi sentään kaikilla on Vappu vapaapäivä. ♥

Tässä taisi olla kaikki tältä kertaa,
Panfuilemisiin,
- Minimuna

2 kommenttia:

  1. Moi Mini!
    Mä voin kuule pitää hauskaa sunkin puolesta.
    Syön kyl niin monta munkkii kun jaksa..
    En malta oottaa. :D
    Oon ihan et JEE!!
    En kyl haluis mennä keskiviikkona kouluun, koska meillä on silloin enkun verbikoe.
    No siinä taisi olla kaikki, joten moikka!
    Nähään.
    Ja niistä yli kolmestakymmenestä kortista yli puolet oli I Love Yu kortteja. Dx
    Joku tuntematon niitä läheti.

    -krisu99

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.