lauantai 4. kesäkuuta 2011

KESÄLOMA!

Jee! Viimeinkin se kauan odotettu kesäloma on alkanut! :) Tänään haettiin koulusta todistukset ja syötiin jäätelöt. Mulla oli ihan hyvä todistus, keskiarvo oli 9. :) Enää ei tarvitse huolehtia koulujutuista, vain ainoistaan nauttia lomasta! Mitä te aioitte tehdä lomalla? Itse olen lähes koko kesän kotona, meillä ei ole tapana matkustella kovin paljon. Ensi viikolla menen silti ehkä Ähtärin eläinpuistoon, ja juhannuksena sitten PowerParkkiin. =) Aion olla tänä kesänä enemmän ulkona kuin viime kesänä, että ei tulisi koko kesää oltua sisällä. (Paitsi silloin kun sataa! :D) Pääsen silti edelleenkin kirjoittamaan blogia ja käymään Panfussa joka päivä, koska herään kesäisin yleensä aina klo 8, koska olen melko aamuvirkku, en tykkää oikein nukkua kovin pitkään. ;)

Blogiin pitäisi tehdä uusi yläkuva ja ulkoasu, voisin ehkä yrittää työstää niitä mahdollisesti jo tänään (mutta viimeistään ensi viikolla).











Löysin tämmöisen kesäisen kuvan kansioni kätköistä. Sama kuva on jo ollut blogissa luultavasti viime syksynä.





Kesällä on myös kiva tietysti uida. :) Joko olette käyneet heittämässä talviturkin? Mä en ole vielä, koska täällä on ollut nyt vähän sateista viime päivinä. (No okei, eilen oli tosi lämmintä, mutta esim. keskiviikkona satoi koko päivä, kun muualla Suomessa oli hellettä -.-)

Kesäterkuin,

1 kommentti:

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.