sunnuntai 7. elokuuta 2011

Hups... :o

Anteeksi kauheasti! Taas tämä on ainut kirjoitus tällä viikolla. No taidan sitten varmaan jatkossakin kirjoittaa n. kerran pari viikossa, niin saatte pidempiä postauksia. ;) Mistäs sitä taas aloittaisi...

Panfussa saa nyt kerättyä tarroja siihen tarra-albumiin eri hahmoilta. Tarroja saa yhden per päivä. Multa jäi sitten tietenkin se ensimmäisen päivän aarrearkkutarra saamatta... syytän tässä nyt sitten sitä, että Panfun blogiin ilmestyi postaus sinä päivänä vasta iltapäivällä. Ja minä kävin silloin aamulla Panfussa, eikä minulle oltu kerrottu siitä mitään. Että tällä lailla. ;)

Panfuun on tullut tällä viikolla 50-luvun tyylisiä vaatteita ja huonekaluja. Tosi hienoja! :P





















Sarjiskilpailun voittajien äänestys päättyi juuri eilen. Jännä juttu, äänestystuloksen perusteella kaikkia 3 joita äänestin voittivat. :D

Kävin eilen ensimmäistä kertaa ulkomailla. xD Kävin siis Ruotsissa Haaparannassa. Se on ihan Tornion lähellä. Torniosta pääsee sinne ihan vaan sillalta ajamalla, niin sitten ollaankin jo Ruotsin puolella. Kävimme siellä olevassa Ikea-sisustuskaupassa, missä myydään huonekaluja ja kaikkea muuta sellaista. :D Se oli siis ihan päiväreissu, en nähkääs asu ihan Etelä-Suomessa, mutta en kumminkaan Lapissakaan.

Minun pitäisi tehdä uusi yläkuva ja ulkoasu blogiin. Katsotaan, jos saan mahdollisesti jo tänään jotakin aikaiseksi. :)

Tassuittain,
MiniMouse

2 kommenttia:

  1. Mä oon käyny Ruotsin aluevesillä, mut en maissa... haluisin käydä joskus siellä.

    VastaaPoista
  2. Tilel: Ok, toivottavasti pääset joskus käymään siellä Ruotsissa. =)

    VastaaPoista

Kiitos jo etukäteen kommentistasi! Ethän kumminkaan kirjoita mitään rumaa? Kommentit ovat valvottuja, joten kommenttisi ilmestyy blogiin vasta sen jälkeen kun olen hyväksynyt sen.